dr02d2u
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
Odp:Użycie aluminium jako rurka od ogniwa do silni - 2007/07/03 09:42
Trzy cytaty z <<Jak napędzać samochód energią "PUNKTU ZEROWEGO"?>> Joe zauważył również, że zwykły plastykowy wąż łączący baterię z gaźnikiem nie zdaje egzaminu (...) We wczesnej fazie doświadczeń Joe zamienił przezroczysty plastykowy przewód łączący ogniwo z gaźnikiem na przewód miedziany, lecz jak się okazało, miedź w pobliżu ogniwa ulegała korozji. Ostatecznie zdecydował się na przewód aluminiowy o średnicy trzech czwartych cala (19,04 mm). Przewód jest wkręcany do wylotu w górnej części ogniwa (złącze gwintowane metal-metal). Na drugi koniec przewodu zakładana jest rurka z dobrej jakościowo gumy o długości około 4 cali (100 mm), która łączy się bezpośrednio z obudową gaźnika. (...) Według Joe'ego najlepszym materiałem na przewód przesyłający energię z ogniwa jest aluminium, ponieważ wykonany z tego materiału przewód nie koroduje w wyniku oddziaływania ogniwa. Gumowa rurka znajdująca się na końcu przewodu izoluje ogniwo od masy samochodu.
Panowie, nie znacie klasyki!!! Powyższe fragmenty nie odpowiadają na pytanie, dlaczego gumowy wąż "nie zdaje egzaminu", ale z tego co gdzieś czytałemm to gumowy wąż ulegał niszczeniu.
|