joecell.pl - ogniwo Joe'go, Joe Cell, darmowa energia, free energy - Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - Forum Joe Cell

 
|| PROJEKTOWANIE STRON INTERNETOWYCH ||

Mocny katalog PageRank 8
Dodaj swojš stronę i zwiększ pozycję w Google.

Forum Joe Cell  


Sekstus
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Pragmatyczne pytanie ??? - 2006/11/03 15:05 Czy komuś z szanownych forumowiczów, udało się zbudować, podłączyć ogniwo do silnika który następnie pracował po odcięciu paliwa ??.
Nie staram się być ani sceptykiem, ani optymistą, osobiście życzę powodzenia tym któży wieżą i robią pruby, niemniej nie rozumię czemu pan Joe nie zalożyl firmy modernizującej samochody. Fakt upowszechnienie tego wynalazku, jeżeli działa sukcesywnie ograniczało by zyski koncernów paliwowych, czy też zachwiało by budżetem niejednego kraju, ale postępu nie da się zachamować, a przy tak prostej konstrukcji jej upowszechnienie "pocztą pantoflową" jest nie uniknione, to troche jak z voipem i telefonią tradycyjną.
Więc czekam z niecierpliwością na informacje o sukcesie uczestników forum
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin
Admin

Admin
Posty: 206
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2006/11/03 18:41 Czy komuś z szanownych forumowiczów, udało się zbudować, podłączyć ogniwo do silnika który następnie pracował po odcięciu paliwa ??.Jak widać, na razie nikt się nie przyznaje!Ale to nie znaczy, że nikomu nie działa!Forum działa od niedawna i z tego co widzę to zagląda tu więcej ciekawskich ludzi niż takich, którzy chcą zbudować ogniwo!

nie rozumię czemu pan Joe nie zalożyl firmy modernizującej samochodyPan Joe już próbował rozpowszechnić informacje na temat ogniwa w całej Australii i nie wiele brakowało, aby przypłacił to swoim życiem!

jeżeli działa sukcesywnie ograniczało by zyski koncernów paliwowych,Chyba nie myślisz, że takie koncerny będą się przyglądać z boku, kiedy jakiś robaczek Joe będzie doprowadzał ich do bankructwa???

przy tak prostej konstrukcji jej upowszechnienie "pocztą pantoflową" jest nie uniknioneCałkowicie się zgadzam! Właśnie w taki sposób powstała grupa Byron New Energy!

Więc czekam z niecierpliwością na informacje o sukcesie uczestników forumSpoko! Na to chyba czekają wszyscy, którzy tu zaglądają!
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
HADESFS
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2006/11/03 22:31 Ktoś się jednak pochwalił, a raczej "przyznał" http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=3885559#7604926

Edytowany przez: hadesfs, w: 2006/11/03 22:33
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin
Admin

Admin
Posty: 206
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2006/11/04 11:33 Tak, gościu się przyznał i teraz bardzo tego żałuje!
Znam kogoś kto miał z nim kontakt!
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
HADESFS
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2006/11/06 20:52 Żałuje???, dlaczego?? - kłopoty z prawem ????
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin
Admin

Admin
Posty: 206
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2006/11/11 21:15 Ktoś mu groził, że jeśli nie zdemontuje "tego", to będzie bardzo źle z nim i jego rodziną!
Więc gościu dał sobie spokój!
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
HADESFS
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2006/11/12 23:50 No tak... znam takie działania, jednak mniej drastyczne. U mnie w miejscowości pewnien konstruktor zbudował wiatrak masztowy, wystawał ponad domki. Pewnego dnia zjawili się "tajemniczy panowie" i kazali zdemontować!!!
Był to "tylko" wiatrak na prywatnej posesji - zasilał jedynie żarówke w garażu....
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
sfera2
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/01 23:43 Przeczytałem zamieszczone tu artykuły. Jeśli dobrze zrozumiałem to samo ogniwo opiera się na bioenergii czerpanej prawdopodobnie z otoczenia. Oznacza to teren nieznany i nawet zbudowanie kilku działających ogniw, nie doprowadzi do zainteresowania żadnego inwestora dopóki nie będzie podstaw naukowo udokumentowanych, oraz doświadczalnie potwierdzonych. Po pierwsze nie można przewidzieć czy umieszczenie takich ogniw w jednym miejscu (korku drogowym) pozwoli na ich pracę. Również to czy nie jest to jakiś niepoznany jeszcze rodzaj bioenergii wydzielany przez organizmy żywe, co może oznaczać ograniczone możliwości jej pozyskiwania, ale nie znamy, czy i jaki ma to wpływ na te organizmy.
Druga sprawa to opisywane tu zagrożenie dla wykonawców ogniwa. Myślę, że przesadzone jest zagrożenie dla producentów paliw. Przyjmijmy, że znajdzie się inwestor, który wyłoży bardzo duże pieniądze na produkcję ogniw. Potrzeba, co najmniej dwóch trzech lat na opracowanie technologii przemysłowej produkcji, a z pięć na stworzenie sieci dystrybucyjnej. Po siedmiu latach rocznie można by było przerabiać około 0,1% używanych samochodów. Co roku podwajając tę wielkość nawet po dwudziestu latach nie byłoby realnego zagrożenia dla producentów paliw.
Druga sprawa to brak zainteresowania ze strony rządowej, co również nie jest dziwne, ponieważ akcyza i podatki w dzisiejszych czasach stanowią niebagatelny zastrzyk gotówki dla budżetu państwowego. Prędzej można spodziewać się wykupienia praw autorskich i zablokowanie w ten sposób przed produkcją przemysłową. Indywidualiści tak naprawdę nie liczą się, wystarczy zakaz rejestracji takich pojazdów ze względów zagrożenia dla zdrowia czy życia.
Myślę że problem ludzi zajmujących się ogniwem polega na niemożliwości udokumentowania z kąt tak naprawdę pochodzi ta energia i w tym kierunku przede wszystkim należy pójść.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
2lpee22
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/06 17:58 Witam! Przyglądam się problematyce "JoeCell" od jakiegoś czasu i nasuneły mi się na myśl pewne niejasne kwestie, mianowicie:
1. Jakiej wody należy użyć do tego wynalazku? jeśli miała by to być woda DESTYLOWANA to nie będzie przewodzić prądu (a tu trzeba prądu 1A!)
2. Przeczytalem w arcie że w tym ogniwie podczas użytkowania wytważa sie duże ciśnienie gazu. Ale skąd to ogniwo "wie" kiedy ma wytwożyć więcej gazu , "Energii" podczas dodawania gazu w samochodzie? Czy tu chodzi o podciśnienie które wytważa silnik spalinowy?
3. Takie ogniwo musi być wysokosprawne ponieważ silnik samochodowy jest dość "żarłoczny" i musiało by wytważać dużą objętość gazu w kródkim interwale czasu.
4. Woda z tego ogniwa musi teoretycznie szybko ubywać. W jaki sposób by ją uzupełniać bez przerwy w pracy ogniwa?
Proszę o wyjaśnienie tych kilku spraw których nie potrafię zrozumiec.
Pzdr.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin
Admin

Admin
Posty: 206
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/07 22:19 4. Woda z tego ogniwa musi teoretycznie szybko ubywać

Woda z ogniwa nie jest paliwem dlatego nie ubywa wcale. Ona jedynie akumuluje energię, która jest uwalniana w postaci gazowej.

Ale skąd to ogniwo "wie" kiedy ma wytworzyć więcej gazu , "Energii" podczas dodawania gazu w samochodzie? Czy tu chodzi o podciśnienie które wytwarza silnik spalinowy?

Jeśli następuje ssanie od strony silnika czy też samej pompy paliwowej to ogniwo uwalnia pewną ilość nagromadzonej energii. Podczas tego uwalniania energii w ogniwie zachodzą bardzo skomplikowane reakcje łańcuchowe.

1. Jakiej wody należy użyć do tego wynalazku? jeśli miała by to być woda DESTYLOWANA to nie będzie przewodzić prądu (a tu trzeba prądu 1A!)

Osobiście nie próbowałem używać wody destylowanej ale z tego co widzę, to nie powinno być problemu z poborem 1 Ampera przy odpowiednio wysokim napięciu.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
2lpee22
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/07 23:20 Witam.
Czyli takie ogniwo musi być podłączone do silnika "na głucho" tzn. bez dostępu powietrza atmosferycznego? Więc wynikało by z tego ze w silniku nie twoży się żadna mieszanka paliwowo-powietrzna, tylko silnik pracuje tylko na prężność tej energii (wzrost ciśnienia w ogniwie).
Wnioskuje również ,że układ zapłonowy w silniku samochodowym byłby zbędny (brak konieczności inicjacji zapłonu)
Jeśli dobrze myśle to ekonomiczniej byłoby zasilać tą energią coś w rodzaju prostego ,nieskąplikowanego silnika parowego.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
eurall
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/08 05:43 Osobiście nie próbowałem używać wody destylowanej ale z tego co widzę, to nie powinno być problemu z poborem 1 Ampera przy odpowiednio wysokim napięciu.

Sprawdzałem i nie ma problemu z ładowaniem wody destylowanej ale stanowczo zasilanie powinno być większe,jakieś 60-80V co było już opisywane,przy mniejszym tzn.około 40V też reaguje ale znacznie wolniej,pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin
Admin

Admin
Posty: 206
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/08 20:44 Czyli takie ogniwo musi być podłączone do silnika "na głucho" tzn. bez dostępu powietrza atmosferycznego?

Może być podłączone bez dostępu powietrza, ale nie musi.

Więc wynikało by z tego ze w silniku nie twoży się żadna mieszanka paliwowo-powietrzna

Tak, ale wybuch następuje i nie jest to eksplozja ale implozja, poza tym silnik pracuje głośniej niż na benzynie.

...tylko silnik pracuje tylko na prężność tej energii (wzrost ciśnienia w ogniwie).


Nie.

Wnioskuje również ,że układ zapłonowy w silniku samochodowym byłby zbędny (brak konieczności inicjacji zapłonu)

Oczywiście Joe dokonał takiego wyczynu, że powykręcał świece i silnik nadal pracował, ale nie wiem czy komukolwiek udało się to powtórzyć.

Jeśli dobrze myśle to ekonomiczniej byłoby zasilać tą energią coś w rodzaju prostego ,nieskąplikowanego silnika parowego.

Być może masz rację.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
2lpee22
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/09 14:19 Implozja? więc w silniku wytważa się podciśnienie, które zasysa tłok "do góry" teraz rozumiem dlaczego trzeba przestawić kąt wyprzedzenia zapłonu.Praca w silniku czterosuwowym zamienia się kokejnością ze sprężaniem, ssanie bez zmian, a wydech jest tylko "pustym" suwem tłoka w "góre"? I jeszcze jedna sprawa której nie rozumiem. Powiedzmy że mam gotowe ogniwo, naładowane i gotowe do pracy. Z ogniwa nie wydobywa się żadna energia. Odpalam silnik samochodowy i (tu mój domysł)aktywuje ogniwo ssaniem wytważanym przez silnik. Ogniwo reaguje błyskawicznie wytważając ciśnienie. I teraz sie zaczyna: im więcej energii czerpiemy (dodajemy gazu) tym bardziejwzrasta ciśnienie w ogn., agdy ujmujemy gazu to ciśnienie spada. Wydaje to mi sie troche nielogiczne ponieważ skąd to ogniwo "wie" ile energii wytwożyć? Jedynym medium dostarczającym informcje do ogniwa o zapotrzebowaniu energi jest ciśnienie tej"gazo-energi". Czyli: Wraz ze wzrostem zapotrzebowania wzrasta moc i ciśnienie (silnik konsumując w pewnym stopniu redukuje ciśnienie. Wg. mnie gdy wyłączyli byśmy silnik ciśnienie by dodatkowo powinno wzrosnąc dając sygnał ogniwu "czcę więcej mocy!" konsekwencją czeo byłby wzrost ciśnienia i eksplozja ogniwa, a tu wręcz przeciwnie!?
Wiem że za dużo męcze, ale jak to mówią "Kto pyta, nie błądzi"
Pzdr.

Edytowany przez: 2lpee22, w: 2007/01/09 14:21

Edytowany przez: 2lpee22, w: 2007/01/09 14:27
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
2lpee22
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/09 14:33 Schemat

Edytowany przez: 2lpee22, w: 2007/01/09 14:41
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
sfera2
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/09 18:37 Nie zabierałem głosu w sprawach technicznych, czekając na eksperymentatora, który ogłosi zakończenie doświadczenia z uruchomieniem ogniwo. Joela. Ale po publikacji rysunków z pracy silnika spalinowego nie mogę dalej milczeć, ponieważ przedstawiony schemat pracy silnika świadczy o braku podstawowych wiadomości z termodynamiki. Implozja oznacza zasysanie powietrza do naczynia z próżnią. Oprócz stłuczenia kineskopu czy lamp próżniowych z implozją spotykamy się podczas gwałtownego schłodzenia pary w celu jej skroplenia. Ale na pewno nie będzie implozji podczas spalania gazu tlenu i wodoru. Ilość ciepła, jaka zostanie uzyskana z tego procesu spowoduje natychmiastowe przejście tworzonych drobin wody w parę o wysokiej temperaturze wiec o implozji nie może być mowy. Jest taka możliwość, jeśli zastosujemy zamiast gazu opary tlenu i wodoru (poniżej punktu krytycznego). Wówczas podczas spalania tlenu z wodorem temperatura będzie na tyle niska, aby następowało natychmiastowe skraplanie wody i dojdzie do implozji. Interesuje mnie czy komuś udało się uruchomić takie ogniwo i jaka to forma energii napędza silnik spalinowy.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/10 11:37 czemu to forum wymaga zalogowania sie skoro jestem zalogowany!!!!
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/10 11:44 pisze to juz drugi raz bo ostanio nie zapisało wymagało ode mnie zalogowania po zaledwie kilu minutach przebywania na forum - nie rozumiem tego

Po tym co piszecie widze ze nie macie wystarczającej wiedzy z zakresu chemii, fiyki no i pracy sinika wewnetrznego spalania 4 swowego. Otóz gdy zbudujesz jaką kolwiek forme ogniwa i podłączysz do cylindrów napiecie o niskim prądzie to wytrącac będą się bąbelki gazu, gdy spróbujesz je podpalić to bedą strzelać a to oznacza, że woda "H2O" została rozłożona na H-H-O albo HO-H i jest to już sama w sobie mieszanka do spalania i nie potzrba juz podawac powietrza z zewnątrz, Co do Pana Joe to myślę,że pomylił sie mówiac ze przyspieszał zapłon gdy uruchomił silnik na ogniwie "MARK-1" bo pokręcał aparatem w prawo to Laickie podejscie do sprawy bo ta naprawde OPÓŹNIASZ zapłon kręcąc nim w prawo.

Moja sugestia: Skupmy się na ogniwie "MARK-1" bo to moim zdaniem pierwotna i najdoskonalsza forma ogniwa wymagająca dopracowania
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin
Admin

Admin
Posty: 206
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/11 18:20 Do 2lpee22:

Nie wiem skąd Ci się bierze ta próżnia.
Może się mylę, ale wydaje mi się, że nie obejrzałeś tego:

running engine 2

Do sfera2 i djbkey:

Na stronie głównej od dawna pisze pogrubioną czcionką:

Zauważ, że działanie ogniwa nie polega na rozkładzie wody na wodór oraz tlen i na użyciu tych gazów do napędzania silnika!!!

Więc darujcie sobie teksty na temat wodoru i tlenu.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/11 20:02 ADMIN dopuki nie pokazesz nam działającego ogniwa wg Twojej teorii nie krytykuj wypowiedzi ludzi, którzy przynajmniej znają się na budowie i zasadzie działania silników wewnętrznego spalania
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
sfera2
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/11 20:14 Twoja reprymenda nie zawiera wyjaśnienia, co jest źródłem napędzającym samochód. Samo kategoryczne stwierdzenie, że silnik nie jest zasilany gazem w postaci tlenu i wodoru oznacza, posiadanie wiedzy, co jest podawane do silnika. Oraz jak działa silnik po odłączeniu świec zapłonowych. Jedno, co jest pewne to na pewno nie jest już to silnik spalinowy. W jednym miejscu przeczytałem stwierdzenie,od uczestnika który twierdzi że posiada takie ogniwo, że ogniwo nie nadaje się do zastosowania w samochodzie, ponieważ otacza je szkodliwe dla człowieka promieniowanie.
Podany film nie pokazuje nic konkretnego oprócz manometru na którym nie zmienia się wskazanie ciśnienia.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
Kawasaki
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/12 10:16 Juz niedługo drodzy Panowie opublikuje film i dokumentacje z ogniwa. Mam zamiar podlaczyć je do silnika motocykla Kawasaki po czym zrobić test diagnostyczny dotyczacy mocy silnika no i najciekawsze - ktore pozwoli nam ocenić z czym mamy do czynienia to emisja spalin i jej badanie! Bo sam jestem ciekaw na czym "jeździ" silnik stosując takie ogniwo Ja postarałem sie o zrobienie ogniwa mark I czyli poprostu rura nierdzewna z elektrodą w środku i 2 pleksiglasy. A Wy przestańcie bładzić teoriami typu spalanie wodoru i tlenu bo na chlopski rozum ile mg paliwa pali silnik w ciągu sekundy? I wystarczy to wytłumacyzć w ten sposób że silnik robiąc suw ssacy musi nabrac gazu na pojemnosc tego jednego cylidra (silnik jednocylindrowy)! Więc dysocjacja elektrolityczna przy rozmiarach naszego ogniwa nie będzie w stanie poza tym spodziewam sie ze jazda silnikiem powszechnej konstrukcji na wodorze zakończy sie szybką smiercią silnika (wodór ma ogromą energie wyuchu!!) podobna jazda jest z eterem. Więc OGNIWO NIE WYTWARZA WODORU I TLENU JAKO PALIWA ! to tylko skutek uboczny. Dla mnie już bardziej zrozumiałe byloby stwierdzenie że jonizacja która wystepuje w ogniwie powoduje fenomen przekrztałcania Azotu którego jest ponad 70% w naszym powietrzu. Wystarcyz sobie przypomniec że ogniwo MARK 1 bylo podlaczone nie do gardzieli (silnik nie zasysał tworu ogniwa!) tylko do ogrzewania gaźnika czyli wpływal na gaźnik! Jeżeli uda mi sie uruchomić motocykl na tym ogniwie i zrobić szereg testów to zobacze co stanie sie z silnikiem i jego praca na ogniwie jeżeli do powietrza zasysanego dodam dwutlenek wegla.. Także postaram sie drązyć temat pod kątem tego co naprawde dzieje sie z zasysanym powietrzem ze wykonuje prace.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
2lpee22
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/12 15:36 Moje teorie są mało precyzyjne, wysnówane na doczekaniu. Jedyną motywacją do ich powstania była chęć logicznego wyjaśnienia samemu sobie działania tej maszyny i skonfrontować spostrzeżenia z innymi.
Dziwi mnie fakt iż w necie jest wiele na temat samego ogniwa, natomiast prawie nie ma nic o montarzu ogniwa do samochodu, jego dopasowaniu, etc. Jeśli już się takowe inf. pojawiają to bardzo szczątkowe i niesprecyzowane. I nadal nie wiadomo co pobudza ogniwo do działania? próżnia?
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/12 16:58 Podany film nie pokazuje nic konkretnego oprócz manometru na którym nie zmienia się wskazanie ciśnienia.

masz racje na filmie widac jakis "zegar" ale zauwaz ze on wskazuje jakby zwiększenie cisnienia po dodaniu gazu czyli przyspieszania silnika i gwałtownie spada gdy odejmuje gazu. Na moje oko to ten wskaznik zachowuje sie bardziej powiedziałbym jak obrotomierz, ale zastanówmy sie... Jezeli urządzenie podłączone jest do wlotu ssacego np. nad gaznikiem to po "dodaniu gazu" wzrasta podcisnienie a po "odjęciu gazu" podcisnienie gwałtownie spada i tak sobie mysle ze ten "manometr" wskazuje nie CISNIENIE ale PODCISNIENIE
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/12 17:07 A do postu kolegi Kawasaki to nie bierzesz pod uwage wszystkich mozliwosci i zjawisk występujących i tak: wytwarzanie wodoru jest wystarczące do pracy ale musi byc odpowiednio duze urządzenie a podcisnienie podczas zasysania przez silnik załatwia sprawe chwilowego zwiększenia wytwarzania gazu co widac na filmie
to po 1, a po 2 to choc silnik ma okresloną pojemnosc skokową nigdy nie zasysa podczas pracy pełnej pojemnosci a im wyzsze obroty tym mniej zasysa bo, mieszanka paliwowa jest w postaci gazowej a jak wiadomo gazy są spręzyste i tak samo jak mozna je spręzyc mozna je również rozprężyć, a prętkosc dolotowa jest mocno zredukowana poprzez kanały, zawory, gaznik i filtr
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/12 17:11 ...acha...

a wasze ujemne oklaski mnie nie wzruszają bo mam praktyczną wiedze jezeli o siniki spalinowe i taki bajer jak "silnik chodzi bez swiec" mnie rozsmiesza a moze chodzi tez bez wału korbowodów i tłokow? <rotfl>
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin
Admin

Admin
Posty: 206
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/12 19:15 ADMIN dopuki nie pokazesz nam działającego ogniwa wg Twojej teorii nie krytykuj wypowiedzi ludzi, którzy przynajmniej znają się na budowie i zasadzie działania silników wewnętrznego spalania

Wybacz ale to nie jest moja teoria. To są fakty przedstawione przez co najmniej dwie osoby (Joe i Alex)

Chyba nie zauważyłeś, że piszesz posty na publicznym forum, więc kiedy to robisz musisz się liczyć z publiczną krytyką.

Jeśli chcesz się podzielić swoją wiedzą na temat silników to proszę bardzo.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/12 21:41 pisałem juz o silnku spalinowym poczytaj wszystkie posty a jak chcecie wiedziec cos konkretnego to porostu zapytajcie jest tego strasznei duzo zeby tak na sucho o tym pisac. Zadajcie konkretne w miare precyzyjne pytanie a ja odpowiem
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
wojtek7112
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/13 10:40 Witam wszystkich wczoraj zacząłem czytać na temat tego ogniwa
Nie bardzo chce mi się wierzyć w jakieś siły kosmiczne wiedź
Zacząłem analizować na chłopski rozum i nie szukać ręki boga
Czy czegoś tam w działaniu tego ogniwa
Analizując budowę i działanie polega na wytworzeni tleny i wodoru
Jak wiadomo jest to bardzo wybuchowe połączenie ale w odpowiednim
Stosunku dlatego chce zwrócić uwagę wasza na stosunek powierzchni
tych rurek wszystko się da wytłumaczyć jak jakieś pytania proszę pytać
pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
wojtek7112
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/13 13:50 mam wrażenie ze te ogniwo produkuje wodór tylko w odpowiednim stosunku
tlenu do wodoru a w silniku dochodzi do ponownego połączenia pod ciśnieniem
uwalniając elektrony jak wiadomo aluminium jest lepszym przewodnikiem dlatego
lepiej chodzą silniki z albuminowym blokiem dlatego silnik chodzi
nawet po odłączeni cewki od zasilania taka jest moja teoria co o tym myślicie???
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
Andi
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/13 18:27 Witam
I muszę przyznać "djbkey" ma rację.
Na filmie to nie wiem co to jest ,ale ja też uważam że jest to podciśnienie. Prawdopodobnie wszystko działa na podciśnieniu, a mam na myśli ogniwo i silnik.Używam ogniwa jako turbo ok 4 miesięcy i jest ok .Silnik jest dużo mocniejszy, lepiej rano pali i mniej zżera paliwa.Ogniwo moje zachowuje się dokładnie tak jak na filmie. Jak dodaję gazu to ogniwo to nadrabia bardzo szybko woda w celach zamienia się w białą gęstą wodę z dużą ilością banieczek, można rozumować że ogniwo stara się gwałtownie nadrobić pobraną "energię", a gdy silnik wraca na wolne obroty to ogniwo też zmniejsza swoją pracę.Przy dodawaniu gwałtownie gazu do wysokich obrotów tzw. chuśtanie silnika to tak samo zachowuje się ogniwo można by powiedzieć, że się dostosowuje do pracy silnika. Próbowałem odciąć dopływ paliwa, ale to mi się nie udało silnik gasł. Zapłonu nie przestawiałem zgodnie jak na schemacie. Muszę spróbować przestawić zapłon zgodnie ze schematem mam na myśli " implozję " i zobaczymy.
WNIOSKI NASUWAJĄ SIĘ TAKIE: JEŻELI CHODZI O ZAPŁON ZGODNIE ZE SCHEMATEM TZ. IMPLOZJA TO I OGNIWO TEŻ MUSI PRACOWAĆ PODOBNIE, A CO ZA TYM IDZIE POWINNO TO DZIAŁAĆ NA ZASADZIE PODCIŚNIENIA, WIĘC MAMY SILNIK DZIAŁAJĄCY NA PODCIŚNIENIE.
Proszę o komentarze, naukowcem nie jestem.
Jeszcze jedna uwaga Ogniwo Joego można stosować na podciśnienie i ciśnienie, zależy do czego ma służyć.
POZDRAWIAM I ŻYCZĘ POWODZENIA.
Postaram zamieścić tu moje fotki.
Panowie do "DZIAŁANIA"
PRZEPRASZAM MOJA DOŚWIADCZALNA BRYKA TO POLONEZ 1992
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/13 18:54 brawo ANDI
widzę że jesteś chłodno myślącym praktykiem
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
eurall
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/13 20:29 Witam
"Andi"
Chetnie zobacze to cudo i opis co i jak robiłeś w jakim czasie udało ci sie osiągnąć 3faze jeśli to prawda co piszesz to jestem pełen uznania i pod wrażeniem chętnie wymienie doświadczenia na temat budowy i techniki,pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
sfera2
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/13 20:45 Jeśli dobrze zrozumiałem ogniwo jest podłączone do kolektora ssącego za pomocą rurki (wzmianka o turbo), w czasie pracy silnika w kolektorze ssącym spada ciśnienie, co jest równoznaczne ze spadkiem ciśnienia w ogniwie. W ogniwie tworzące się bąbelki oznaczają rozkład wody na tlen i wodoru . nie są to ilości duże ale jednak odczuwalne poprzez spadek zużycia paliwa. Jest to normalna praca silnika iskrowego wspomagana dodatkową porcją paliwa w postaci wodoru. Według mnie przestawienie zapłonu unieruchomi silnik. Reakcje w ogniwie na zmianę obrotów (zwiększone wydzielanie gazu) spowodowane jest wzrostem podciśnienia.

Mam pytanie dodatkowe czy ogniwo podczas jazdy pobiera prąd z akumulatora (czy jest podłączone).
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
wojtek7112
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/13 21:21 Wodor potrzebuje mniejszego cisniena do zaplonu
dlatego przestawia sie zaplon
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/13 23:38 wojtek7112 napisał:
Wodor potrzebuje mniejszego cisniena do zaplonu
dlatego przestawia sie zaplon


a co ma wspólnego kąt wyprzedzenia zapłonu z ciśnieniem w silniku??:>
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
2lpee22
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/14 00:13 Chętnie bym zobaczył opis uzytkowania i montażu ogniwa ze zdjęciami tego Poloneza. Jeśli codzi o testy na sucho to do wytworzenia podciśnienia i ciśnienia zresztą też można użyć sprężarki od starej lodówki. To są dobre, tłokowe maszyny pozwalają uzyskać ciśnienie do 10 Atm.
Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kolejne posty Andi-ego.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
Andi
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/14 10:19 witam
proszę poczytać i obejrzeć filmy.

http://www.fuelfromh2o.com/
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
Andi
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/14 10:26 Andi napisał:
witam
proszę poczytać i obejrzeć filmy.

http://www.fuelfromh2o.com/

To nie jest Komórka Joego, ale jest bardzo podobne działanie i najważniejsze, że działa.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
wojtek7112
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/14 11:10 Witam nie bardzo rozumiem działanie tego ogniwa przyjąłem jedną
Hipotezę ze powstaje wodór dochodzi do spalenia wodoru
Raczej się nie przyspiesza zapłonu tylko opóźnienie żeby doszło do samo
Zapłonu
Druga to ze wodór łączy się ponownie z tlenem uwalniając elektron
Dlatego powstaje napięcie elektryczne na cewce
Nie wiem która jest prawidłowa

Pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin
Admin

Admin
Posty: 206
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/14 14:55 Od wojtek7112

  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin
Admin

Admin
Posty: 206
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/14 15:58 Jeśli interesują was metody napędzania silnika przy pomocy wodoru i tlenu uzyskanego z rozkładu wody to polecam zapoznać się z gościem, który nazywał się Stan Meyer.

http://video.google.com/videoplay?docid=-3333992194168790800

http://waterpoweredcar.com/stanmeyer.html

http://waterpoweredcar.com/stan.html

Stan został zamordowany w 1998 roku.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
wojtek7112
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/01/29 07:15 Witam tu macie schemat ogniwa i podłączenia do auta

http://www.latarnia.cba.pl/Cella%20Carl%20-%20Paliwo%20Z%20Palnej%20Wody.pdf

Edytowany przez: wojtek7112, w: 2007/01/29 07:23
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
bartnoone
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/03/06 17:19 Andi napisał:
Witam
I muszę przyznać "djbkey" ma rację.
Na filmie to nie wiem co to jest ,ale ja też uważam że jest to podciśnienie. Prawdopodobnie wszystko działa na podciśnieniu, a mam na myśli ogniwo i silnik.Używam ogniwa jako turbo ok 4 miesięcy i jest ok .Silnik jest dużo mocniejszy, lepiej rano pali i mniej zżera paliwa.Ogniwo moje zachowuje się dokładnie tak jak na filmie. Jak dodaję gazu to ogniwo to nadrabia bardzo szybko woda w celach zamienia się w białą gęstą wodę z dużą ilością banieczek, można rozumować że ogniwo stara się gwałtownie nadrobić pobraną "energię", a gdy silnik wraca na wolne obroty to ogniwo też zmniejsza swoją pracę.Przy dodawaniu gwałtownie gazu do wysokich obrotów tzw. chuśtanie silnika to tak samo zachowuje się ogniwo można by powiedzieć, że się dostosowuje do pracy silnika. Próbowałem odciąć dopływ paliwa, ale to mi się nie udało silnik gasł. Zapłonu nie przestawiałem zgodnie jak na schemacie. Muszę spróbować przestawić zapłon zgodnie ze schematem mam na myśli " implozję " i zobaczymy.
WNIOSKI NASUWAJĄ SIĘ TAKIE: JEŻELI CHODZI O ZAPŁON ZGODNIE ZE SCHEMATEM TZ. IMPLOZJA TO I OGNIWO TEŻ MUSI PRACOWAĆ PODOBNIE, A CO ZA TYM IDZIE POWINNO TO DZIAŁAĆ NA ZASADZIE PODCIŚNIENIA, WIĘC MAMY SILNIK DZIAŁAJĄCY NA PODCIŚNIENIE.
Proszę o komentarze, naukowcem nie jestem.
Jeszcze jedna uwaga Ogniwo Joego można stosować na podciśnienie i ciśnienie, zależy do czego ma służyć.
POZDRAWIAM I ŻYCZĘ POWODZENIA.
Postaram zamieścić tu moje fotki.
Panowie do "DZIAŁANIA"
PRZEPRASZAM MOJA DOŚWIADCZALNA BRYKA TO POLONEZ 1992

dobrze krazycie tylko jak to wytlumaczycie ?? do tego bolca jest podpiete ogniwo !!
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
bartnoone
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/03/06 17:25 Andi napisał:
Witam
I muszę przyznać "djbkey" ma rację.
Na filmie to nie wiem co to jest ,ale ja też uważam że jest to podciśnienie. Prawdopodobnie wszystko działa na podciśnieniu, a mam na myśli ogniwo i silnik.Używam ogniwa jako turbo ok 4 miesięcy i jest ok .Silnik jest dużo mocniejszy, lepiej rano pali i mniej zżera paliwa.Ogniwo moje zachowuje się dokładnie tak jak na filmie. Jak dodaję gazu to ogniwo to nadrabia bardzo szybko woda w celach zamienia się w białą gęstą wodę z dużą ilością banieczek, można rozumować że ogniwo stara się gwałtownie nadrobić pobraną "energię", a gdy silnik wraca na wolne obroty to ogniwo też zmniejsza swoją pracę.Przy dodawaniu gwałtownie gazu do wysokich obrotów tzw. chuśtanie silnika to tak samo zachowuje się ogniwo można by powiedzieć, że się dostosowuje do pracy silnika. Próbowałem odciąć dopływ paliwa, ale to mi się nie udało silnik gasł. Zapłonu nie przestawiałem zgodnie jak na schemacie. Muszę spróbować przestawić zapłon zgodnie ze schematem mam na myśli " implozję " i zobaczymy.
WNIOSKI NASUWAJĄ SIĘ TAKIE: JEŻELI CHODZI O ZAPŁON ZGODNIE ZE SCHEMATEM TZ. IMPLOZJA TO I OGNIWO TEŻ MUSI PRACOWAĆ PODOBNIE, A CO ZA TYM IDZIE POWINNO TO DZIAŁAĆ NA ZASADZIE PODCIŚNIENIA, WIĘC MAMY SILNIK DZIAŁAJĄCY NA PODCIŚNIENIE.
Proszę o komentarze, naukowcem nie jestem.
Jeszcze jedna uwaga Ogniwo Joego można stosować na podciśnienie i ciśnienie, zależy do czego ma służyć.
POZDRAWIAM I ŻYCZĘ POWODZENIA.
Postaram zamieścić tu moje fotki.
Panowie do "DZIAŁANIA"
PRZEPRASZAM MOJA DOŚWIADCZALNA BRYKA TO POLONEZ 1992
a jak wytlumaczycie to ,do tego podpiete jest ogniwo
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
bartnoone
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/03/06 17:27 o to mi chodzi
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
bartnoone
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/03/06 17:29 to
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
bartnoone
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/03/06 17:31 i to. tedy tez idzie wodur i co tam jeszcze wymyslicie?? przecierz to nie rurak atylko bolec tam jest przytwierdzony wiec co napedza ten silnik jak nie ma polaczenia z cylindrami w zaden sposob to po co i swiece zaplonowe?? moze ktorys tu fachowcow co sie znaja na silnikach wytlumaczy ??
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
eurall
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/03/07 08:08 Witam
Według mnie zdjecie jest za bardzo rozjaśnione i po jego wyciemnieniu widać ze to raczej rurka,pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
bartnoone
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/03/07 09:53 Sory ze bede pisal prostym jezykiem ale kolega przesdstawil ciemne zdjecie i moim zdaniem jeslii to by byla rurak to w srdku by bylo to wyraznie jasniejsze pole

Edytowany przez: bartnoone, w: 2007/03/07 09:58
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
eurall
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/03/07 22:00 Witam
Jesli to nie rurka to po co uszczelniać wlot opaską,zwróć uwage na kołnierz tej rurki wyrażnie widać jego frezowanie,dlaczego nie widać tego na górze,robiłem kilka ujec foto rurek i efekt był taki sam,mysle ze doszukujemy sie czegoś co nie bardzo nam pomaga,jesli zadziała ogniwo to kazdy znajdzie sposób zeby je podłaczyć,pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
Andi
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/03/07 22:32 Wtam
Panie eurall, no w końcu zaczyna mnie ktoś rozumieć.
DRUGI TRIK JEST Z OGNIWEM.Patrząc na ogniwo ustawione ciśnieniomierzem w naszym kierunku mowa o tym cześniej
zamieszczonym. W dolnej części ogniwa jest też rurka tylko nie widoczna na tym zdjęciu, bo jest z drugiej
strony ogniwa.Czy to jest rurka czy pręt, a jak rurka
to do czego ona może służyć.Następny trik to wąż ogrodowy. Do czego on jest podłączony i po co. Bo mi się wydaje, że za pomocą tego wężą połączona była pokrywa głowicy z ogniwem w dolnej części właśnie tym
ogrodowym wężem.W owej pokrywie też występuje jakieś tam ciśnienie.Proszę o komentarz.Dzięki
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin
Admin

Admin
Posty: 206
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/03/07 22:41 eurall zapewniam Cię, że to nie rurka.

Tu nie trzeba fachowca od silnika, tylko tłumacza do tekstu.
Alex pisze, że przez tą "ślepą wtyczkę" Orgon przechodzi bez problemu do silnika.

bartnoone dzięki, że mnie wyręczyłeś edytując swojego posta.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
Andi
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/03/07 22:47 Dzięki z odpowiedz
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
bartnoone
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/03/07 23:13 do ADMIN czasami mnie ponosi na forach a moze i ma racje nie wiem juz.

po za tym czytalem ze wystarczy podpiac oniwo do silnika zazwyczaj do sruby jakiejs przy gazniku.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
wbiz
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/03/07 23:33 po za tym czytalem ze wystarczy podpiac oniwo do silnika zazwyczaj do sruby jakiejs przy gazniku
To zupełnie nielogiczne patrząc na tzw. "zdrowy rozsądek".
W jaki sposób orgon będzie przenikał do komory spalania?
Skąd też będzie "wiedział", że akurat tam ma trafić?

Im więcej czytam nt. tego rodzaju energii jestem nią coraz bardziej zafascynowany.
Pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
eurall
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/03/08 08:47 Witam
Nie sprzeczam sie jest wiele osób o wiekrzym zasobie wiedzy na ten temat,angielski znam słabo wiec badam sprawe testami prób i błedów,dziekuje za wyjasnienia,na jakiś zdjeciach Alexa jest pokazana ta rurka z ogniwa i podpieta była do filtrowania wody,pozdrawiam

Edytowany przez: eurall, w: 2007/03/08 08:48
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
roj
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/03/11 23:29 Na początek witam wszystkich i na początek pozwolę sobie trochę się poniezgadzać:
1.do admina:napisałeś na tym forum jest więcej oglądaczy nie mających zamiaru niczego zbudować,to nieprawda .Nie udzelają się bo nie mają nic nowego i konkretnego do dodania.
2.interesuję się tematem free energy dość dawno, bardzo sprawę popieram i nie zamierzam tu nikogo zniechęcać ale czytając na tym forum jak i gdzie indziej ,da się wyłowić takie główne kierunki myślenia;
jedni zakładają że joe cell to poprostu elekrolizer. Po części to prawda bo prądstały+elektrody+woda=tlen i wodur ale dopiero po odseparowaniu ich od siebie a przed to jest coś co nazywane jest gazem Browna (to jest inna "bajka"ale nie mniej ciekawa jak joe cell polecam).To nie działa z protej przyczyny:ilość energji potrzebna do rozłożenia wody jest większa od ilości uzyskanej z połączenia O i H w ten sposób uzyskanych.
drudzy zakładają że silnik działa na zasadzie inplozji to również nie zadziała bo:jak wiadomo silnik spalinowy działa na zasadzie eksplozji i jego konstrukcja na to pozwala,nie pozwala natomiast na działanie na zasadzie inplozji bo: przy eksplozji siła działająca na tłok wynosi kilkaset atm.i taka sama siła działa na zawory dociskając je do gnizd,przy inplozji (żeby silnik miał podobną sprawność)musiało by to być minus kilkaset atm. a konstrukcja zaworów na to nie pozwoli.Ci co znają dobrze silnik wiedzą o co chodzi.Byłoby możliwe działanie silników na inplozję przy innej konstrukcji zaworów (np. obrotowe)ale takie nie są dzisiaj stosowane w popularnych silnikach.
trzecia grupa zakłada,że nic nie zakłada i ta chyba jest najbliżej prawdy bo odpowiedzi na pytanie jak TO dzała tak naprawdę nie zna chyba nikt łącznie z samym Joe a wierzę że TO działa.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
Richardus
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/03/12 00:30 Chyba kolega roj ma racje , no nie chyba ale na pewno gdyż z tą implozją to na 100% nie może być prawda .Fakt przecierz w silniku zawory są zamykane przez sprężyny a sam suw tłoka podczas sprężania dodatkowo powoduje nacisk na zawory tak że spalanie jest możliwe, natomiast gdyby było spalanie implozyjne to samo podciśnienie prędzej by te zawory pociągło do dołu niżeli tłok do góry tym samym otwierając je . W takim wypadku silnik musiałby się zatrzymać sam bo powstałaby analogiczna sprawa jakbyśmy rozszczelnili głowice.Bardzo dobrze znam się na silnikach spalinowych.Pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
sfera2
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/03/12 15:18 W badaniach nad nowymi technologami trzeba brać pod uwagę, że każde przeprowadzone doświadczenie powinno być dokładnie pomierzone i opisane a dopiero na końcu są wyciągane wnioski. Sposób przedstawiania na tym forum swoich dokonań, można porównać do milicyjnego juda – uda się albo nie uda. Wniosek roja o gazie Browna jest najbardziej możliwy z tego, co tu przeczytałem, ponieważ gaz ten jest mieszanką tlenu wodoru i pary wodnej. Taka mieszanka spala się nie wybuchowo ale ilość ciepła uzyskanego ze spalania jest trochę niższa od energii elektrycznej zużytej podczas elektrolizy. Tym wszystkim, którzy próbują wykazać że bez spalania można napędzać silnik spalinowy pragnę przypomnieć że budowa silnika spalinowego wyklucza inną możliwość przemiany energii w pracę.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
input1
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/09/16 03:01 Witam niewiem co mam napisac bo caly czas myslalem ze wiecie jak dziala to ogniwo i na jakiej zasadze sa napedzane nim pojazdy a tu sie okazuje ze nie macie zelonego pojecia
Wiec po pierwsze samochod nim napedzany tak naprawde to jezdzi na powietrze a ogniwo wytwaza nic inego tylko plazne elektronawa ktora to swobodnie przeplywa przez aluminium (nie jest potrzebna zadna rurka). Wiecej o tym tutaj http://www.freie-energie.net/index/freie_energie/wasserautos/joecel/joezellen.htm
I jak kazdy sobie moze latwo obliczyc samochod zuzywajacy 10l benzyny na 100km gdyby byl zasilany mieszanka wodoru i tlemu uzyskanego z elektrolizy wody potrzebowal by ponad 30 litrow wody na 100km zeby uzyskac taka sama wartosc opalowa. Tu wiecej na ten temat
http://www.s-line.de/homepages/keppler/wasserauto.htm
Tez w niemiecko jezycznym necie mozna znalec ciekawe zeczy
A dla tych co znaja tylko angielski polecam to forum
http://www.overunity.com/index.php

Pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
input1
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/09/16 03:01 Witam niewiem co mam napisac bo caly czas myslalem ze wiecie jak dziala to ogniwo i na jakiej zasadze sa napedzane nim pojazdy a tu sie okazuje ze nie macie zelonego pojecia
Wiec po pierwsze samochod nim napedzany tak naprawde to jezdzi na powietrze a ogniwo wytwaza nic inego tylko plazne elektronawa ktora to swobodnie przeplywa przez aluminium (nie jest potrzebna zadna rurka). Wiecej o tym tutaj http://www.freie-energie.net/index/freie_energie/wasserautos/joecel/joezellen.htm
I jak kazdy sobie moze latwo obliczyc samochod zuzywajacy 10l benzyny na 100km gdyby byl zasilany mieszanka wodoru i tlemu uzyskanego z elektrolizy wody potrzebowal by ponad 30 litrow wody na 100km zeby uzyskac taka sama wartosc opalowa. Tu wiecej na ten temat
http://www.s-line.de/homepages/keppler/wasserauto.htm
Tez w niemiecko jezycznym necie mozna znalec ciekawe zeczy
A dla tych co znaja tylko angielski polecam to forum
http://www.overunity.com/index.php

Pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/09/16 09:06 ... no nareszcie jakies sensowne wyjasnienie działania "JC".
Jeszcze pozostaje nam obczaić najdokładniejsze rozmiary oraz ilosc rurek aby móc w ciemno wykonac kazde ogniwo i napewo zadziała
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin
Admin

Admin
Posty: 206
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/09/16 09:12 A czym jest napędzany silnik w którym całkowicie odcięto dopływ powietrza?
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
bizon1q2
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/09/16 11:53 Wtrące się.Moim zdaniem to co wydobywa się z tych rur, jest to rodzaj energii przypominającą gazy szlachetne. Który pod wpływem iskry powiększa swoją objętośc,na tyle by ruszyc tłok z impetem.Przypadek został opisany,a wynalazcą był Węgier,który oczywiście wkrótce zmarł.

Edytowany przez: bizon1q2, w: 2007/09/16 11:54
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
diesel42
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/09/16 12:27 właściwie co za różnica jak działa, ważne że działa przeglądając podany link natknąłem sięna ciekawe doświadczenie :
http://www.freie-energie.net/index/technik/Induktions-Ofen/Induktions-Ofen.htm
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
input1
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/09/16 15:00 Witam z tego co sie orietuje to zawsze doplyw powietrza jest regulowany za pomoca przepustnicy, ale prosze mnie poprawic jak sie myle.
Mowiac o plazmie elektronowej mam na mysli czasteczki elemetarne takie ktore powstaja podczas rozbicia atomow zapomoca aceleratorow.
Bardzo kosztowne badania tego typu prowadzi sie na calym swiecie np. rozpedzajac atomy wodoru do pretkosci bliskich swiatla doprowadza sie do zdezenia i bada sie czasteczki elemetarne zeby wkoncu dowiedziec z czego sklada sie materia bo tego tak naprawde nikt niewie. niewiadomo tez ja powstaje to w ogniwie.
Wiec jesli chodzi o ogniwo to pozostaje nam tylko metoda prob i bledow.
A jak ktos mi mowi ze to nie jest mozliwe i wyjezdza mi z prawem zachowania energi to ja sie pytam co napedza w takim raze elektrony krazace wokol atomu.
Niektozy wtedy odpowiadaja ze energia cieplna z otoczenia. Hmm jak by tak bylo to w zamkientym szczelnie termosie musiala by spasc teperatura do zera bezwzglednego bo wkoncu tam zamknieta energia cieplna zostala by calkowicie zuzyta do napedzania elektronow . A jednak tak nie jest wiec musi byc jakis inny rodzaj energi jescze nie odkryty.
Tak czy inaczej cala dzisejsza fizyka to drapacz chmur bez fundametu i dopuki niebedzie odpowiedzi na 3 podstawowe pytanie czyli:
1. Czym jest czas?
2. Czym jest materia?
3. Czym jest przestrzen?
Wszystko nadal jest mozliwe.
Pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
joeogniwo
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/09/16 15:37 Witam
Nie wem czy ogladacie program TOPGear ale temat owego ogiwa by tam poruszany i nawet wypowiadal sie naukowiec ze nie jest to jeszdcze pod kontrola.Samo ogniwo wplywa na otaczajaca pogode(duza ilosc opadow)zjawisko ktore przebiega w ogniwe jest podobne do wyladowan atmosferycznych .Poczytajcie o orgonie ,dziale orgonowym spekuluje sie ze sa to niby zjawiska podobne .Zaniom do czego kolwiek sie wezmiecie po prostu zglebcie wiedze o tym ogniwie,postarajce sie zrozumiec jak ono dziala .Pocztajcie artykuly o samym Joe,ktory sam twierdzi ze dziejsa sie dziwne rzeczy wokol jego domu podczas ladowania wody uzwania tego ogniwa.Wiem ze jest sporo artykow na necie (wiekszosc niestety w j.ang.)
Milej lektury
a odcinek TopGear to chyba ten w ktorym Clarkson przedstawil samochod za 5 mln euro napedzany woda morska .I tam tez sceptycznie wypowiedzial sie o p.Joe.Kto zna ang tem moze sam posluchac
http://www.topgear.com/

poszukaj tez na www.google.com
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
joeogniwo
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/09/16 15:41 Pytanie do admina
mam jedna wiadmosc ktorej nie moge otworzyc mimo ze jestem zalogowany?????????
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin
Admin

Admin
Posty: 206
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/09/16 21:23 Witam z tego co sie orietuje to zawsze doplyw powietrza jest regulowany za pomoca przepustnicy, ale prosze mnie poprawic jak sie myle.

Wiec po pierwsze samochod nim napedzany tak naprawde to jezdzi na powietrze a ogniwo wytwaza nic inego tylko plazne elektronawa ktora to swobodnie przeplywa przez aluminium (nie jest potrzebna zadna rurka).

Chodzi mi o to, że ogniwo może napędzać silnik bez dostępu powietrza.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin
Admin

Admin
Posty: 206
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/09/16 21:32 joeogniwo napisał:
Pytanie do admina
mam jedna wiadmosc ktorej nie moge otworzyc mimo ze jestem zalogowany?????????


Najpierw sprawdź swojego kompa.
np. czy przeglądarka ma wszystkie potrzebne wtyczki,itp

Kiedyś zrobiłem ten błąd, że jak "ktoś" miał taki sam problem to przeorałem u siebie stronę, a potem się okazało... że ten "ktoś" miał skopaną windę na swoim kompie
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Pragmatyczne pytanie ??? - 2007/09/17 10:10 Bez powietrza? a czym w takim razie bedziesz regulował predkosc obrotową silnika?
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 



PageRank