joecell.pl - ogniwo Joe'go, Joe Cell, darmowa energia, free energy - Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - Forum Joe Cell

 
|| PROJEKTOWANIE STRON INTERNETOWYCH ||

Mocny katalog PageRank 8
Dodaj swojš stronę i zwiększ pozycję w Google.

Forum Joe Cell  


diesel42
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/20 22:05 Witam
Wiecie może jak wygląda sprawa zasilania silnika diesla ogniwem Joego, czytając forum na stronie http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=3885559&start=60
zobaczyłem jakieś posty gościa o loginie Joe_konstruktor, ktoś chyba wkleił pokasowane posty na tamtym forum (dał je w całości pod linkiem http://www2.speedyshare.com/data/652968454/3817520/98203375/forum.rar
)
Jak pisze Joe_konstruktor udało mu się przejechać 200 km na orgonie Mercedesem W123 3 litrowy diesel, bardzo mnie to ciekawi gdyż przecież w silniku diesla występuje wysoki stopień sprężania (ok 20), a przy takim stopniu sprężania, gdy podamy LPG do kolektora dolotowego silnika diesla to fakt - silnik zwiększy obroty (wnioskować by się z tego dało że można w ten sposób dodatkowo zasilać diesle, oprócz ropy) ale wystąpi spalanie stukowe co może skutkowac zniszczeniem tłoków, zaworów a nawet korowodu ! Dlaczego więc gość jechał na CZYSTYM orgonie i silnik mu się nie rozleciał ?? Czy orgon ma super dużą liczbę oktonową że nie wystepuje spalanie stukowe ?? To było coś super !
Co do tej "beczki" ( mercedesa 123) to niektórzy moga nie wierzyć że tak można jeździć bo się będą pytać w jaki sposób gość sterował gazem ale beczki jako nieliczne mercedesy na wlocie miały coś w rodzaju przepustnicy, która działała razem z pompa wtryskową, czyli gdy pompa już nie podawała paliwa to i tak orgon dostawał się razem z powietrzem do wlotu i własnie tą przepustnica gość sterował przyśpieszeniem (obrotami silnika).

Ma ktoś może jakieś info , linki lub coś takiego na tema zasilania silnika diesla orgonem i trwałości takiego silnika, na tym forum można było chyba przeczytać że jakiś gość w USa czy Australi przerobił już 15 diesli na orgon.
Mnie osobiście by wystarczało coś takiego: pompa wtryskowa pracuje na ropie ale jest ustawiona na wolnych obrotach i od niej jest odpięte cięgno od pedału gazu a obrotami sterujemu małym gaźnikiem na wlocie przez który wchodzi orgon, sprawa super prosta do zrobienia ale co z trwałością silnika na orgonie ?? czy nie rozleci się , fakt faktem że przecież nie wiemy jakie własciwości ma orgon i jakie ma liczbę oktanową ale skoro gość przejechał 200 km to już coś

pozdrawiam i zapraszam do dyskusji
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
diesel42
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/20 22:09 chodziło mi o następujące posty joe_konstruktora:
[11.03] 19:44 joe_konstruktor
Dzisiaj przekonałem się,że ogniwo nadaje się również do zasilenia silnika diesla.Przejechałem 200km starym mercedesem 123 300d mojego dziadka. Tym razem nie było potrzeby regulacji zapłonu,przeciwnie auto zrobiło się jakby bardziej zrywne.

[18.03] 10:38 joe_konstruktor
Witam
Podłączyłem przedwód z ogniwa do filtra powierza.Jednocześnie odkręciłem wężyk doprowadzający ropę do silnika.Uczulam ,że pompa paliwa pracuje wtedy na sucho i moze to mieć na nią nieporządany wpływ
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
wbiz
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/22 10:26 Hmm... ciekawe.
Ja mam mercedesa 200diesel.

Prawie skończyłem robić ogniwo.
Tzn. będzie to zmodyfiukowane ogniwo mark2 z większą ilością płyt.
Płyty też zmieniły kształt... są długi. Ich boki to proporcja ok 15:1,
Umieszczę je w PCV'ce pionowo.

Chodzi mi o zmniejszeniu zużycia paliwa a nie o jeździe wyłącznie na orgonie.
Jeżeli mi się uda to będę kombinował nad jazdą całkowicie za darmo.

A jeżeli chodzi o to forum na o2.pl... to nie był bym taki ufny w 100%. Najlepiej robić swoje i to skutecznie.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
diesel42
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/22 15:57 Wreszcie ktoś raczył odpowiedzieć w temacie

Jak masz beczkę to możliwe że uda Ci się zrobic jazdę na samym orgonie ale ja osobiście NIGDY bym na to nie pisał bo wtedy pompa wtryskowa pracuje na sucho gdyż nie da się jej odłączyć w czasie jazdy , może to mieć na nią zły wpływ.

Jeśli masz merca od 124/190 w górę to nie dasz rady jeździć na samym orgonie bo musiałbyś instalować gaźnik na wylocie orgonu z ogniwa żeby móc sterować gazem .

Ale coś takiego:
Pompa wtryskowa ustawiona na wolne obroty a przyśpieszeniem steruje się poprzez gaźnik umieszczonym na rurce wylotowej z ogniwa. Oczywiście linka gazu podpięta do tego gażnika. CO to daje ? spalanie ropy wynosi jakieś 1 litr na godzinę w zależności od silnika ( w 200d to będzie mniej niż w 300d - tak myslę bo testów nie robiłem).
W chłodne dni jest ciepło w aucie bo ogrzewanie działa (silnika nie jest zimny jak na samym orgonie w benzyniakach) od spalania tego litra ropy na godzinę czyli juz plus. Do tego spalanie które wyniesie od 1-2 l/100km w zalezności od stylu jazdy tzn. jeśli non stop przez godzinę będziemy jechać np. 120 to spalanie wyniesie 0.84 l/100km a gdy będziemy jechać 50 km przez godzinę to spalanie = 2 litry ropy/ 100 km .
Można by jeszcze zmiejszyć obroty pompy pracującej na ropie z ok 700-750 ( w zależności od pojemności silnika diesla) do np. 400 obr/min a resztę rekompensować orgonem , chodzi tylko o to żeby pompa miała smarowanie i był jakiś zapłon od wtrysku ropy.

Wszystko pięknie ładnie ale ponawiam moje pytanie:
Code:

 ale co z trwałością silnika na orgonie ?? czy nie rozleci się fakt faktem że przecież nie wiemy jakie własciwości ma orgon i jakie ma liczbę oktanową



wczoraj poszukałem trochę po necie i zobaczyłem że jakiś gość o imieniu Steve ( czy jakoś tak ale nie pamiętam już dokładnie) przerobił kilkadziesiąt benzyniaków na orgon i ok 15 diesli które pracują razem z ropą. Ma ktoś więcej informacji lub jakieś poszlaki na temat zasilania silnika diesla orgonem oprócz tych tutaj przedstawionych ?

pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
wbiz
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/22 19:46 Moj merc to C klasa 1996.

Trudno mowić o liczbie oktanowej w 'orgonie'.
Inaczej to się ma to benzyny a inaczej do ropy.
w ON jest liczba cetanowa. Kiedyś do 20litrow ropy dolałem 5litrow PB95 ... i troche muliło mi auto.
Oktany i cetany to troszkę inna bajka.

Urządzenie, które buduje będzie rozdzielało wodę w procesie elektrolizy na WODÓR i TLEN.
Powstałą w ten sposób mieszaninę gazów zamierzam doprowadzić do dolotu powietrza (za lub przed przepustnicą - jeszcze tego dokładnie nie przemyślałem)
Wodór w odpowiednim stosunku do tlenu (lub ogolnie powietrza) tworzy bardzo wybuchową mieszankę.

Co to mi da ?
Auto będzie ciszej pracowało.
Paliwo będzie W PEŁNI spalane w cylindrze - brak nagaru.
Troszkę więcej mocy.
Niższe spalanie (teoretycznie)
Nieco niższa temp. pracy silnika.
Skorodowany wydech

Jak będzie z trwałością ?
Troszeczkę spadnie... ale ja się nie martwie. Diesel to diesel. Jest wytrzymały.
To tak samo jak by zatankować zwykłe auto paliwem sportowym.

PEACE
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
diesel42
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/23 11:36 Witam

Z tego co wiem to w C klasie znowu wrócili do przepustnicy na wlocie powietrza (choć mogę się mylić w tej kwesti - lepiej zapytać mechanika lub poszukać w książkach serwisowych)

Wodór ma liczbę oktanową = 0, więc jest bardzo podatny na spalanie stukowe co ma bardzo skodliwy wpływ na silnik gdyż może uszkodzić tłoki a nawet spowodować uszkodzenie korbowodu. Sprawa wygląda pobnie jak użycie SAMOSTARTU do odpalania diesla np. w zimie, dawniej było to bardziej popularne ale gdy użyło się zbyt dużej ilości np. eteru ( jako substancji wposmagającej rozruch diesla) to mogło spowodować taki wybuch że niszczyło tłok.
Dlatego właśnie nigdy bym nie robił do diesla aparatury która wytwarza produkty rozkładu wody pod wpływem elektrolizy tzn. tlen i wodór bo może być to szkodliwe dla silnika. Inaczej sprawa wygląda w benzyniakach gdzie stopień sprężania nie jest tak duży jak w dieslu a spalanie stukowe zawsze jest bardziej możliwe gdy jest wyższy stopień sprężania niż niższy.

Według wikipedii:

Liczba cetanowa jest podstawową własnością olejów napędowych, tak jak dla benzyn liczba oktanowa. Liczba cetanowa jest wskaźnikiem zdolności oleju napędowego do samozapłonu i zależy od jego składu chemicznego.
link: http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_cetanowa

Liczba oktanowa - liczba określająca jakość paliwa silnikowego do silników z zapłonem iskrowym. Parametr ten określa odporność mieszanki paliwowo-powietrznej na samozapłon i spalanie detonacyjne podczas sprężania mieszanki oraz podczas rozpoczętego już procesu spalania mieszanki w cylindrze silnika.
link: http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_oktanowa

Im wyższa liczba oktanowa paliwa tym może być spalane w silniku który ma wyższy stopień sprężania ( aktualnie produkują benzyniaki i wyższym stopniu sprężania niż dawniej i dlatego należy stosować paliwa o wyższej liczbie oktanowej)

Im wyższa liczba cetanowa tym paliwo jest badziej podatne na całkowite spalenie (samozapłonem) czyli gdy nalejesz benzyny do diesla to pojedzie ale będzie słabszy i będzie dymił ( znam taki przypdaek że gość przez przypadek nalał benzyne do diesla, jechać jechał ale bardzo dymiło za nim).

Gdy podasz LPG do pracującego silnika diesla to zwiekszą się obroty ale będzie dzwonić i stukać w silniku co jest właśnie spowodowane spalaniem stukowym i ma niekorzysty wpływ na silnik.

A tak wogóle to po co wykonujesz ogniwo mark 2 skoro chcesz z niego czerpać tylko tlen i wodór, trochę to jest niedorzeczne
Nie prościej jest doprowadzić to ogniwo stanu gdy auto będzie można zasilać orgonem ? Przecież wtedy będzie miało o wiele większą wydajność i nie będzie musiał dolewac wody non stop do ogniwa.

pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
diesel42
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/23 11:42 Drobna poprawka:

Dla LPG określa się liczbę metanowa tzn.

według wikipedii-

Liczba metanowa odnosząca się do LPG (gazu do napędu pojazdów) określa jego własności antystukowe, podobnie jak liczba oktanowa określa własności antystukowe benzyny.

link:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_metanowa
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
wbiz
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/24 14:17 Witam.
Dlaczego buduję ogniwo mark2?
Hm... z powodu dostępności materiałów. Łatwiej było mi znaleźć blachę kwasoodporną niż kilka rur kwasoospornych.

Ponadto jeszcze dokładnie nikt nie określił/sprecyzował czym jet ów ORGON.
Jaka jest zasada działania? Czy to jest implozja czy eksplozja?
Dlaczego wystarczyło podłączyć doprowadzenie orgonu do podgrzewacza gaznika?
Dlaczego niektórym ludziom "działa nawet jeżeli w aucie nie ma świec iskrowych" (bo takie rzeczy też czytałem) ?
Dlaczego w aucie z aluminowym blokiem działało lepiej?

Ogniwo produkujące wodór i tlen to mój pierwszy eksperyment.
Ilość produkowanych gazów nie będzie tak duża by powodować spalanie stukowe (wg. moich przemyśleń. Chcę troszkę zmniejszyć zużycie paliwa i zwiększyć moc.
Przetestuje... i jeżeli okaże się, że wystąpi spalanie stukowe, o którym piszesz to zacznę prace nad klasycznym ogniwem z rur kwasoospornych.

Przypominam jeszcze wynalazek pana prof. Gulaka.
W skróce: do cylindra wprowadzana jest przegrzana para wodna i tam rozdzielana jest na wodór i tlen pod wpływem ciśnienia. Nie zachodzi tam spalanie stukowe.
Mercedes 124 diesel.

A jeżeli chodzi o moje auto, to tak, jest przepustnica w ukł. dolotowym.

Pozdrawiam.
Jeżeli się mylę to proszę o wskazówki
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
diesel42
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/26 15:45 Witam

Ja liczę na to że orgon ma tak dużą wartość oktanową że nie wystapi spalanie stukowe i silnik będzie chodził na tym i chodził... Ale czas pokaże a właściwie jedynym sposobem jest zbudowanie działającego ogniwa i podłączenie je przed filtrem powietrza, jak tylko zwiększą się obroty to już będzie sukces.

Co do pomysłu Gulaka to do końca nie wiadomo czy para rozdziela się pod wpływem ciśnienia czy od tego że jest dostarczana razem z ropą. Bo z olejem roślinnym może już nie działać, najlepiej trzeba spróbowac zrobić podobną instalację.

wbiz, jak tam postęp prac z ogniwem ?

pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/26 21:59 Co do pomysłu Gulaka sprawa jest prostaprzegrzana para wodna ulega piroliozie czyli pod wpływem wysokiej temperatury czasteczka wody traci stabilnosc i rozpada sie na wodór i tlen

Edytowany przez: djbkey, w: 2007/05/27 06:59
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
diesel42
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/26 22:09 Gulaka !! Nie żadnego Grzelaka ani Gułaka ! Tylko GULAKA !!! Jak ktoś się odwazy niech zrobi próbe z przegrzaną parą wodną podając parę do silnika pracującego nie na 100% ON ale na 100% oleju roślinnym. Ciekawe jaki będzie efekt po czasie (jeśli wogóle podniesie mu to obroty) bo ja osobiście bym nie ryzykował.

Ale jeśli by nie podniosło obrotów w czasie pracy z OR to tam może chodzic o coś innego niż o zwykły rozpad na wodór i tlen. Może to działa tylko z ON, najlepiej niech ktoś zrobi testy z ON a później z OR.

pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/27 07:03 ....poszperaj po necie i dowiedz sie czym jest "pirolioza' a bedziesz wiedział ze to działa nietylko z parą ale również z zimną wodą. Poorostu para wodna, do tego przegrzana, jest wydajniejsza
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
wbiz
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/27 13:02 Hehe...
Spokojnie ludzie
patent pana Gulaka będzie działał zarówno na OO, ON jaki i na OR.
W każdym z tych przypadków jest:
1. wysokie ciśnienie
2 taka sama (lub bardzo podobna) temperatura.

Zatem para wodna rozdzieli się na tlen i wodór w cylindrze.

Zimny olej roślinny sprawia problemy wtryskiwaczom... ale jak widać dają radę bo ludzie na tym jeżdzą.
Chociaż na tego rodzaju paliwo lepiej uważać.
Przestawiła mi się pompa wtryskowa (chyba) auto mi nie gaśnie... tzn. gaśnie ale jakies 12 sekund po przekreceniu kluczyka. Inaczej jest jak sie auto pobutuje... wtedy gaśnie normalnie.

A co do mojego ogniwa... to prace są chwilowo zaprzestane. Jestem aktualnie na uczelni i sesja mi się zbliża.
W środę wracam po $ i food do domu... więc przez 4 dni postaram się coś zrobić.
Jest już bliżej niż dalej.

Martwi mnie tylko to spalanie stukowe o ktorym wcześniej napisałeś... hm.
Tak sobie myślę czy wodór i tlen mógłby ulec zapłonowi w chwili kiedy będzie zasysany do cylindra i czy tym samym powstanie spalanie stukowe. Czy temperatura wewnątrz cylindra lub rozgrzany tłok będą na tyle gorące aby wywołać zapłon tych gazów ?
Proszę o sugestie.

Edytowany przez: wbiz, w: 2007/05/27 13:04
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/27 13:15 odnosnie Twojej pompy wtryskowej-czy masz problem z zapaleniem auta kiedy silnik jest goracy po przejechaniu kilkudziesieciu km? jezlei tak jest to uwazaj bo niedługo rozpadnie Ci sie pompa pliwowa
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
rzepak
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/27 13:28 wbiz jesteś na 100 % pewien że zadziała na 100% OR i nic się nie będzie działo w silniku po dłuższym eksploatowaniu , jakiś czas temu rozpocząłem podobną dyskusję na innym forum -
http://www.drewnozamiastbenzyny.pl/forum/topics18/para-wodna-olej-roslinny-vt450.htm?highlight=
poważnie bym się zastanowił nad stosowaniem przegrzanej pary wodnej do rzepaku

a także polecam się zapoznać z całościa innego wątku na innym forum

http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=24813&postdays=0&postorder=asc&&start=15

pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
wbiz
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/27 13:59 Odnośnie tych linków...
"Olej roślinny to ester glicerynowy (głównie) nienasyconych kwasów tłuszczowych. Jeżeli ten ester poddasz hydrolizie (czyli rozkładowi przy pomocy wody), to otrzymasz glicerynę i kwas tłuszczowy (np. oleinowy). To już nieciekawy efekt. Ale gdy w instalacji pojawi się wodór, to są dwa możliwe scenariusze:

1. margaryna
2. stearyna lub podobna substancja powstała z margaryny lub nienasyconego kwasu tłuszczowego

Dlatego bardzo, ale to barardzo uważałbym na łączenie oleju roślinnego z wodą lub co gorsza z holzgazem (wodór). Osobiście nigdy nie wykonałbym instalacji z tymi substancjami. Olej napędowy to co innego. Tytaj ew. reakcje z wodorem lub wodą nie powinny doprowadzić do powstania jakiegoś klajstru zapychającego instalacje w samochodzie."

Hm... ciekawe. Ale może lepiej to potwierdzić empirycznie? W cylindrze zachodzi tak gwałtowna reakcja, że wątpię aby powstała margaryna.
Trudno jest mi mówić o czymś czego nie przetestowałem. Może autor tych przemyśleń ma racje i należy uważać z paliwem pochodzenia roślinnego. Zwyczajnie NIE WIEM.

A co do pompy wtryskowej... to już tak jest od jesieni i jeździ.
Pali czy zimny czy ciepły, bez problemów.
Jak jest zalany OR to gaśnie normalnie. Jak jest na OO lub ON to wtedy są problemy

Edytowany przez: wbiz, w: 2007/05/27 14:25
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/27 16:46 no własnie o "OO" i ON chodzi
dodawaj 100ml miksolu na bak tego paliwa a w szczególności gdy masz OO bo zniszczysz sobie pompę
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
wbiz
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/27 18:25 do 45litrow ON/OO dolewam 5 OR i ładniej pachnie
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/27 19:36 ...rob jak uwazasz miksol poprawia smarowanie a OO i oszukane ON oraz OR maja duzo wody w sobie co powoduje ze newralgiczne elementy pompy wtryskowej po prostu rdzewieja. A co do ryzyka wytworzenia sie margaryny w silniku podczas pracy na OR i parze wodnej to jak to mozliwe, że ze spalonego oleju i wody zrobi sie taki twór jak margaryna? do pracy na parze wodnej albo nawet 2H2 O2- pompe wtryskową masz ustawiona na prace biegu jałowego gdyż diesel nie posiada swiecy zapłonowej a jakis inicjał musi byc, a obroty regulujesz poprzez przepustnice i zdawkowane podawanie gazów na kolektorze ssącym.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
wbiz
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/27 20:21 z tego co zasłyszałem to w mercu W202 pompa wtryskowa nie jest smarowana przez paliwo - ma osobne smarowanie.
(nie wiem na ile jest to pewna informacja)
z tym mixolem to jeszcze przemyśle (dla spokojności )
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
wbiz
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/05/28 23:28 Ostatnio mailuje z facetem od water4gas.
Zapytałem go o spalanie stukowe oraz o instalacje w dieslach.

Oto co mi odpowiedział:
Hi Bart,

I haven't done it personally but my member Robert L. from Plymouth, England, installed on a Mercedes diesel 300D. It worked well for him.

I think you're talking about "pinging" or "knocking". Great question!

What HHO does to the engine immediately on the first day is it STOPS the knocking. This is what happened in every car I installed myself - immediately after starting the engine (about 30 to 120 seconds) the knocking disappeared. The engine became quiet!

The explanation is that the combustion with normal gasoline creates Knock because the explosion happens too soon. With HHO the burning is more even.

W skrócie i po naszemu:
Jego kolega z Anglii montował to w mercu 300d i działało.
Spalanie stukowe nie występuje, jeżeli silnik dostaje gaz HHO.

Teraz jeszcze sam to sprawdze... i później dodam swoją opinię.

Pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
Adam46
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/06/03 00:59 Może znam częściowe rozwiązanie waszych problemów dotyczących smarowania. Mianowice na aukcjach internetowych dostępny jest CERAMIZER do silników (też do skrzyni i paliwa). Cena ok 50pln. Ponoć można w awaryjnej sytuacji wycieku oleju smarującego silnik przejechać 500km!!!! mam taki ceramizer i faktycznie silnik chodzi ciszej i lepiej. Nie wiem, jaki będzie miało to wpływ na ogniwo i pracę silnika z orgonem, bo nie mam jeszcze takiego ogniwa. Ale ponoć bardzo dobrze przylega do ścianek. Nawet po wymianie oleju nie trzeba go uzupełniać
Druga propozycja dotycząca problemu z zatartą pompą paliwa. Również można kupić na aukcjach wyłącznik pompy paliwa. Można go również zrobić samemu. Jest to zwykły przekaźnik , który przerywa zasilanie pompy . Elektryk poradzi sobie. Ja kupiłem gotowy ze względu na brak czasu za ok 20pln. Mam auto na LPG i w trakcie zasilenia cewki elektrozaworu gazu przekaźnik rozwiera zasilanie pompy. Proste
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
diesel42
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/06/03 10:51 Z tą pompą to nie takie proste Pompa paliwa w benzyniaku a pompa wtryskowa w dieslu to dwie różne rzeczy ! W benzyniaku jest uruchamiana napięciem i można po prostu ją wyłączyć poprzez odłączenie zasilania do niej. Ma za zadanie tylko tłoczyć paliwo dalej.
Pompa wtryskowa w dieslu jest zazwyczaj połączona na stałe z silnikiem i nie ma możliwości po prostu odłączenia jej aby wogóle nie pracowała. Mam tu na myśli pompy wtryskowe w silnikach starszego typu ,gdzieś do 1995 (myslę że wiecie o co mi chodzi ) , nie wiem jak to jest w pompach wtryskowych sterowanych elektronicznie ale myślę że tam elektronicznie steruje się takie wartości jak początek tłoczenia itp. ale pewnie też nie da się jej definitywnie odłączyć bo tłoczki w takiej pompie musiałyby być napędzane silnikiem elektrycznym a pewnie nie są.
Ktoś powie że np. w mercedesie jest taka wajcha co służy do wyłączenia silnika gdy stacyjka zawiedzie. Ale nikt z konstruktorów nie przewidział sytuacji że ktoś będzie próbował zasilać silnik nie ropą ale poprze dolot ( np. podłączając tam ogniwo Joego).

Podam tu przykład gościa o nicku Joe_konstruktor z forum o2.pl . Załóżmy że udało mu się jeździć dziadkową beczką (mercedesem w123) 300d (występuje tam przepustnica na dolocie). Jak sam pisał podłączył ogniwo przed filtrem powietrza. Po pewnym czasie odłączył przewód paliwowy. I co wtedy się dzieje? Po czasie gdy już cała ropa ulegnie wypaleniu, tłoczki w pompie wtryskowej pracują na sucho bo nie mają co tłoczyć (normalnie tłoczą ropę) ale silnik pracuje dalej i tłoczki również muszą się dalej poruszać gdyż nie ma możliwości odłączenia pompy wtryskowej od silnika (jest ona połączona mechanicznie z silnikiem). Pomimo tego że rzędowa pompa wtryskowa w takim mercedesie w123 jest smarowana olejem ale same tłoczki nie są smarowane olejem bo w czasie normalniej pracy silnika smarowane są ropą.
Jedynym problem w taki wypadku będzie wyłączenie silnika bo pomimo tego że ropy już dalej nie ma, stacyjka jest wyłączona i wajcha przy pompie jest opuszczona na stop to silnik dalej się kręci. Trzeba wtedy albo wyciągnąc rurkę z ogniwa z wlotu albo zatkać ręką wlot powietrza.

Co do ceramizerów to nie wiem czy one rozwiążą problem spalania stukowego (jeśli oczywiście taki by wystepował dla orgonu).

pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
infotec
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/06/03 11:23 Witam
Kupiłem to cudo,przez dwa tygodnie z tym jeździłem
i nie było wymiernych efektów ekonomicznych ani dynamicznych.Po tym czasie wyjąłem i co się okazało
drut pełniący rolę elektrody rozpuścił się a na dnie
bury osad .Wszystko zrobiłem zgodnie z zaleceniami
producenta tzn. woda destylowana,jedna łyżeczka sody amerykańskiej(w komplecie) podłączenie pod rurkę
za przepustnicą.
Na razie odstawiłem ten wynalazek na bok i czekam na natchnienie do dalszych eksperymentów.
Pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
diesel42
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/06/04 11:19 Na innej grupie dyskusyjnej ale niestety anglojęzycznej znalazłem coś ciekawego na temat ogniwa Joego montowanego w silniku Diesla.
Jest to rozmowa Petera Stevensa z jakimś gościem, Peter oczywiście odpowiada na pytania o montowaniu ogniwa w silniku Diesla. Więcej na temat Petera (
http://www.pureenergysystems.com/academy/JoeCell2006/)


----- Original Message -----
From: JAH
To: Sterling D. Allan
Sent: Sunday, April 16, 2006 8:07 AM
Subject: Joe Cell

Dear Sterling,

I hope you are well, in good spirit and having a good weekend.

Thank-you very much for all your efforts on the Joe Cell info.

Please can we have some pictures and explanation about the top of the cell?

So far we have the bottom in detail and the tubes, but no details of the top, nor on how it connects to the carburettor.

Does the water in the cell need to be topped up and if so how often please?

Does it work on diesel engines as well as petrol engines.

There�s no spark in a diesel engine, so how do you stop it?

Thank-you.

Peace be upon you,

JAH.

-------------------------------

Peter:

Hi jah and Sterling
I will post tomorrow on the Joecell2 site a few more photos that show the complete cell
I have run a couple of Cells on different deisel trucks and Buses and can only report on One at this moment 600 KM range increased to 930 km for the same tank the unit continues to use Deisel and functions with more power and torque dyno test results showed a <10% power increase
other have stated more power on hills etc. normal shutdown cooler cleaner exhaust O2 increase as well
cheers and Goodnight Peter

------------------------------------------

Hi Peter,
I was wondering about the Diesel engine, as that relies on the
injectors to squirt the fuel in at the same time you want the
combustion to occur.
So what you are saying is that you cannot run without fuel but it
does save fuel, quite a lot too.
Do you have to adjust the timing on the injectors?

Regards

Rob

------------------------------------------
Peter:

Hi Rob
The diesel Motor won't require any modifications but remember not to run with the positive power into the cell as it will lock the engine this Lock is a Static lock with the Frequency, Growth into the Cylinder and Pistons they will release with sparking the engine with a Zap or short 12 VDC onto the crank will release it but may have already damage engine components trying to start mat damage such as starter Housings etc so turn Positive power off
Cheers Peter

---------------------------------------------


Na stronce o Peterze pisze m.in. coś takiego :

Peter Stevens, of NSW Australia, has been installing Joe cells on vehicles for about 14 years. In that time, he estimates that he has installed around 80 cells, 40-50 of which are exclusively running on a Joe cell, and 30-40 of which were installed to assist diesel engines, giving them improved efficiency of as much as 50%. He has kept in touch with and knows off the top of his head of about 15 cars running with fuel line disconnected.

Z tego wniosek że Peter zainstalował ok 30-40 ogniw do silników diesla które pracują razem z ogniwem dając wzrost sprawności o 50 % (czyli pewnie spalanie tez sporo zmalało)

pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
diesel42
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/06/12 15:17 Wiadomosci znowu zostaly usuniete, uwazam ze nie ma sensu dalej bawic sie w kotka i myszke ale po prostu przejsc na grupe dyskusyjna http://tech.groups.yahoo.com/group/jc_poland/
gdzie bedziemy mogli po polsku wypowiadac sie na temat ogniwa joego i do tego nikt nie bedzie usuwal naszych postow !
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin
Admin

Admin
Posty: 206
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/06/14 07:31 Wykasowane posty:

diesel42 2007/06/07 09:27

kurczak, ale znowu pousuwali kupe postow frajerzy jacys

diesel42 2007/06/07 09:29

to jeszcze nic, jak patrzylem to ci sami frajerzy usuneli i ostatnie wiadomosci prywatne ale ze sie tak wyraze : **uj im w dupe

admin 2007/06/07 09:53

Około godziny 1:00 w nocy przywróciłem skasowane posty.
A teraz widzę, że znowu skasowane

Ktoś musi mieć niezłą zabawę!

wbiz 2007/06/07 10:03

zmieniamy forum ?

diesel42 2007/06/07 10:39

no przydało by się bo ceny paliw przed wakacjami ostro poszybują w góre

admin 2007/06/07 15:16

Wykasowane posty:

wbiz
Do infotec...
Kupiłeś to urządzenie water4gas?

Andi
Witam
Ja też eksperymentowałem z sodą oczyszczoną polską,
ale pieniło przez dwa dni,potem słabo działało i zrobiła
się gęsta maź.
Z czystej wody kranówy, albo destylowanej przy najmniejszym napięciu

wytwarza się jakiś niewidoczny
gaz, tak mi się wydaje, ze można go wyczuć.
Jak podpiąłem ogniwo jako TURBO to silnik lepiej pracował i równo i tak

mi się wydawało,że ma lepszego kopa.
Nie podłączałem ogniwa na podciśnie, bo zawsze jakieś
miałem małe problemy z uszczelnieniem więc do obudowy filtra włożyłem

przewód i tak sobie jeździłem, a wody z tego ogniwa za dużo nie

odparowało.
PROSZĘ zrobić małą kombinację taką jak na filmie ze słoikiem i wtedy

zobaczycie PANOWIE jak z wody zostaje wyrywana biała smuga mgły taka

jak na filmie, tylko słoik musi być szczelny i proszę podłączyć to przed

gaźnikiem, albo na chwile jak będziecie robić eksperyment zdjąć przewód

od serwa tz. przewód od wspomagania hamulca tam dobrze ssie i

zobaczycie to samo co na filmie, ta mgła ze słoika dostanie się do

cylindrów silnika i jak zaczniecie dodawać gazu bęcie wytwarzało się

więcej mgiełki, a po wyłączeniu mgie?ki znowu nie b?dzie, tak samo jak

na filmie. To nie chodzi
o elektrolize to tak wygl?da jak zimna fuzja.
Do s?oika wystarczy w?o?y? 2 lub 3 rurki i sami zobaczycie tylko musi

by? pod??czone na podci?nienie.
Przed samym ga?nikiem czy wtryskiem tych efektów nie b?dzie tz mgie?ki.
Powodzenia, pozdrawiam,udanych prób ?ycz?.

Andi
Ma?e sprostowanie
Mam na my?li po??czenie do kolektora s?cego
pomi?dzy ga?nik, a g?owic?.

Andi
Drugie ma?e sprostowanie
Chodzi o najmniejsze napi?cie chodzi mi o napi?cie powierzchniowe które

wida? na wodzie po pod?aczeniu
pr?du.
I jeszcze jedno ja ju? robi?em to do?wiadczenie z t? mgie?k? tylko

mia?em mi?ki s?oik który poprostu mi si? kurczy?, ale mgie?ka si?

wytwarza?a.
?eby mgie?ka by?a widoczna to wody prosz? nala? ninimum pó? s?oika, bo

ja wody b?dzie wi?cej to poprostu nie b?dzie miejsca na t? mgie?k? ona

b?dzie niewidoczna bo b?dzie w rurze.
Wygl?d tej mgie?ki to wygl?da jak para wodna, albo mg?a. Nie wiem czy

niektóre ogniwa na filmach nie s? przypadkiem prze?adowane pr?dem, a

czasami co za du?o to te? nie dobrze.
To taka moja sugestia, prosz? o wypowiedzi o mgie?ce.
Próbowa?em ?adowa? ogniwo zalane olejem nap?dowym, odpowiadam nie

dzia?a, wtedy by?a zima wi?c tak zakombinowa?em, ale nie dzia?a.
Nie kombinowa?em jeszcze z etylin?, czy wogóle poda si? tzw.

elektrolizje.
Powodzenia prosz? o wypowiedzi, dzi?ki.
Panowie bo benzyna po 5 zeta ju? nied?ugo bedzie
a tu? tu? wakacje.
Pozdrawiam.

wbiz

Dok?adnie...
Na filmach wida? t? tajemnicz? mgie?k?.
U mnie nie ma jak tego po??czy? na szczelnie
Rurka wychodzi z ogniwa i tak jakby luzem jest umieszczona w dolocie

przed przepustnic?.
Mam nadziej?, ?e po najbli?szych modyfikacjach osi?gne sukces... i

zadzia?a to ustrojstwo - chocia?by jako 'TURBO' wodorowo-tlenowe.

Pozdrawiam.

Andi
Witam Wbiz
Odpowiem tak prosz? obejrzy te filmy ze s?oikami,
jako ogniwami, jakbym nie widzia? tej mgie?ki to bym powiedzia?, ?e to

nie mo?liwe, ale sam to zobaczy?em podczas swojego eksperymentu,
co mnie to m?czy tz. jak to dzia?a i o co chodzi.
Od??cz na kilka minut przewód od serwa /wspomaganie hamulca/ i za??cz

tam s?oik i odpal silnik i zobaczysz tj wy?ej pisa?em i na zasadzie

podci?nienia wytwarza si? ta mgie?k? mo?e to orgon nie wiem.
Dzi?ki za odpowied?.
Powodzenia.

djbkey
andi a ta mgie?ka pojawia sie w momencie dodawania gazu czy kiedy

przepustnica jest zamknieta? moesz zrobic krótki filmik i wstawic go do

forum?

Andi
Witam
Ta mgie?ka pojawia si? jak dodajesz gazu to wzrasta
jest jej sporo, natomiast jak ujmujesz gazu to jej jest
mniej to wygl?da tak czym wi?ksze potrzeby to jest jej
wi?cej tak ja to odbieram.
Mo?na powiedzie? czym wi?ksze podci?nienie tym wi?cej
wytwarza si? mngie?ki Panowie tak jak na filmach.
Dzi?ki za dyskusje.

Andi
Wracam, bo nie odpowiedzia?em zbyt konkretnie.
Sprawa ma si? tak, gdy zaczynasz uruchamia? silnik
jednocze?nie zaczyna dzia?a? ta mgie?ka jest przy starcie troch? mniej

widoczna, natomiast jak zaczynasz miesza? w obrotach to ta mgie?ka jest

bardziej lub mniej widoczna, ale wtedy ukazuje si? dos?ownie tak jak na

filmach.]
Tyle moich prze?y? i obserwacji
bo jak tego nie widzisz to ci? wkurza bo nic si? nie dzieje, a jednak

pezez s?oik stanowi to ma?y problem
my?lowy przynajmniej widzisz, ?e co? si? dzieje.
To ju? nie tylko elektroliza wody, czy jakiego? elektrolitu.
Pozdrawiam

diesel42

co si? dzieje ? dlaczego mój poprzedni post zosta? ca?kowicie usuni?ty

? do tego gdy sprawdza?em poczt? to nie otrzyma?em ?adnej wiadomo?ci ?e

pojawi?o si? a? tyle nowych wiadomo?ci o tej mgie?ce , co jest ? Wi?c

wklejam ponownie t? wiadomo?? co zosta?a usuni?ta. Oto ona - post

ni?ej.

diesel42

wi?c pami?tajcie o podstawowej zasadzie z ogniwem zapisujcie ka?d?

ciekaw? napotkan? wiadomo?? na dysk a pó?niej wszystko na p?yt? CD, ja

tak robi? na wszelki wypadek, archiwum si? rozrasta na przekór mafii

paliwowej

wbiz

No.. no...
To mo?e by? ju? spory krok do poznania energii pkt zerowego.
Andi oby tak dalej.
Je?eli mo?esz to zmajstruj jaki? filmik.

Twoje ogniwo to klasyczny mark 3 ? tzn. rury z kwasówki u?o?one jedna w

drugiej ?


Moje ogniwo to modyfikacja mark2. Niestety zrobi?em to w

nieprze?roczystym naczyniu wykonanym z szarej PCV'ki i nie b?d? móg?

zaobserowwa? tej mgie?ki.

Pozdrawiam

wbiz
@diesel42
Sprytnie z tym CD

Bardzo ciekawe to o co pisa?o tych dwóch ludzi.
Tylko jak pod??czy? to ogniwo do diesla, ?eby sprawno?? zwi?kszy?a si?

o te 50% ?

W umys?ach naszych si?a

diesel42
Bardzo prosto, na takiej samej zasadzie jak dzia?anie instalacji

Gulaka, Gulak podaje par? razem z rop? , a tutaj podajemy orgon razem z

rop?, wed?ug mnie mniej musimy naciska? na peda? przy?pieszenia

tymsamym mniej jej zu?ywmy ale pewnie wolne obroty te? s? zwi?kszone.

Andi
Witam
Moje ogniwo sk?ada si? z 4 rur ??cznie z obudow?.
Trafi?em na co? tzn na sk?ad p?ynu ogniwa jutro przetestuje.Jak narazie

to robi niesamowicie.
Nie trzeba ?adnych 70V czy wi?cej wystarczy zwy?e
12V z aku, albo z prostownika 8A burzy niesamowicie nawet wida? gazy

unosz?ce si? jutro ok 18.00 napisze
jak to wysz?o. 30 sek. i normalnie si? gotuje, jest przede wszystkim

czyste ?adnych syfów.
Alllllllle zobaczymy, jutro opisz?, chyba ?e b?dzie blok strony i nie

b?d? móg? wej??.
Powodzenia
A benzyna ju? prawie po 5 zeta.

Andi
Witam disel42
Pro?ba jakby? mu to przet?umaczy? oczywi?cie na nasze
bo nie wszyscy kumaj? angielski.
dzi?ki.

Andi
A do jutra mo?e zadzia?a orgon i strona zniknie.
To taka ma?a sugestia.

wbiz:
Witam.
Do diesel42 ...

A'propos urz?dzenia pana Gulaka. Rurka z par? wodn? jest luzem

umieszczona w dolocie... zwyczajnie podaje przegrzn? par? do uk?adu

dolotowego - pó?niej powietrze i para trafiaj? do cylindrów.
Rurka z mojego ogniwa zosta?a pod??czona w ten sam sposób i ?adnych

skutków (d?wi?kowych) nie by?o.

Do Andi:
A có? to za magiczny sk?ad?... prosz? o wi?cej info

diesel42

witam
postaram si? co? przet?umaczy? z tego ale nie b?dzie to t?umaczenie

t?umacza przysi?g?ego, ja do t?umaczenia u?ywam english translatora 3 i

w?asn? g?ow?. Ja przet?umacz? to to wrzuc? na forum.
pozdrawiam

djbkey
Andi napisa?:
Witam
Ta mgie?ka pojawia si? jak dodajesz gazu to wzrasta
jest jej sporo, natomiast jak ujmujesz gazu to jej jest
mniej to wygl?da tak czym wi?ksze potrzeby to jest jej
wi?cej tak ja to odbieram.
Mo?na powiedzie? czym wi?ksze podci?nienie tym wi?cej
wytwarza si? mngie?ki Panowie tak jak na filmach.
Dzi?ki za dyskusje.

Andi cos poknoci?es kolego bo jak dodajesz gazu to na w?zu servo

pocisnienie maleje moze sie lepiej zatanów nad tym co? nad

wypowiedziami niektórych sie zatanawiam czy s? az takimi laikami cze

tez celowo wprowadzane s? informacje b??dne które powoduj? ze ludzie

ma?o znajacy sie na zasadzie dzia?ania silników wewnetrznego spalania

brna do nik?d? mysle ze s? instytucje którym zalezy na zamieszaniu i

dezinformacji proponuje uwaznie czytac i analizowac posty i nag?asniac

posty usuwane!!!!

diesel42
:]
w instalacji gulaka nie ma ca?kowicie lu?nej rurki wsadzonej do dolotu

ale z tego co wiem to jest to w?? ogrodowy wsadzony równolegle do

uk?adu cylindrów i przy ka?dym cylindrze jest dziurka ?eby para

wchodzi?a pod wiekszym ci?nieniem równomiernie do ka?dego cylindra.

Jest to mercedes 124 2.5D wi?c wyloty pary znajduj? si? jakie? 20 cm od

zaworu dolotowego. Para jest podawana za filtrem powietrza a nie przed.

diesel42
djbkey po prostu nalezy bardzo dobrze zna? mechanik? samochodow? i

najwa?niejsze to samemu robi? do?wiadczenia i ich podstawie wyci?ga?

wnioski.

Andi
Witam
W odpowiedzi do djbkey
Panie kolego mo?e troch? ?le to wyt?umaczy?em,
Ale mam do Pana uwag?: Pan tu zachowuje si? jak nakowiec itd. ....
Zróbn proste do?wiadczenie ze s?oikiem a pó?niej si? wypowiedz i

dyskutuj i nie mów, ?e ja tu wprowadzam
m?tlik. Najpierw zród do?wiadczenie a potem dyskutuj
ze mn? lub innymi.
Mam nadziej?, ?e wiesz gdzie w samochodzie jest serwo
i na czym polega podci?nienie.
Panie piszesz Pan sam? krytyk?, nawet w innych POSTACH
Prosz? zrób Pan do?wiadczenie i dyskutuj.
Ma?a uwaga do ADMIN. co doda?e? do wody, ?e masz tak pi?kne b?ble.
Prosz? o wypowiedzi
Pozdrawiam
My na tym forum chcemy rozwi?za? pewn? zagadk?,
a nie stawia? sprawy kto ma lepsze posty.
Powodzenia

diesel42
poprawka do mojej d?ugiej wypowiedzi:

wi?cej na temat petera znajduje si? na stronie :
http://www.pureenergysystems.com/academy/JoeCell2006/

djbkey
do Andi: ... nie ma tu zadnej krytyki to czysty obiektywizm! Znam sie n

budowie i zasadzie dzia?ani silników wiem gdzie wyst?puj? podcisnienia

i jakiego rodzaju oraz jak reaguja na otwieranie i zamykanie

przepustnicy a na servo po otwarciu przepustnicy podcisnienie maleje

dlatego zwracaj?c na to uwage Tobie kolego pragne abys szczegó?owo

przyjaza? sie kiedy pojawia sie ta mgie?ka majac na uwadze potencja?y

podcisnien w stosunku do obrotów oraz otwarcia przepustnicy! Uwazam ze

jest to bardzo istotne1

djbkey
... i jeszcze jedno do kolegi Andi: Czy te obsarwacje i próby robione

by?y podczas samodzielniej pracy silnika na ogniwie czy tez silnik w

tym czasie zasilany by? benzyn??

wbiz
Code:


Trafi?em na co? tzn na sk?ad p?ynu ogniwa jutro przetestuje.Jak

narazie to robi niesamowicie.
Nie trzeba ?adnych 70V czy wi?cej wystarczy zwy?e
12V z aku, albo z prostownika 8A burzy niesamowicie nawet wida? gazy

unosz?ce si? jutro ok 18.00 napisze
jak to wysz?o. 30 sek. i normalnie si? gotuje, jest przede wszystkim

czyste ?adnych syfów.

Ju? powoli robi si? oko?o 18 :Â?Â?)
Wi?c co to za sk?ad ?



***********

diesel42:
Ja dzi? robi?em podobne próby, tzn. 2 rurki z nierdzewki w s?oiku,

plastikowa zakr?tka+wsadzony w??yk do tej zakr?tki wszystko szczelne.

Próby nie robi?em na silniku ale zasysa?em samemu powietrze i

?adnej mg?y nie by?o.


***********

diesel42:
da?em wod? destylowan?. aktualnie ?aduje to ogniwo ale dalej mam jaki?

lekki brazowy osad

***********

wbiz:
ja z kolei czekam na sk?ad, który Andi mia? dzisiaj poda?

***********

admin:
Andi napisa?:

Ma?a uwaga do ADMIN. co doda?e? do wody, ?e masz tak pi?kne b?ble.


Witaj Andi
Nic nie dodawa?em do wody.
Ale poniewa? to by?a mineralna, wi?c mia?a troch? pierwiastków

***********

infotec:
wbiz napisa?:
Do infotec...
Kupi?e? to urz?dzenie water4gas?

Tak i co ciekawe zakr?tka s?oika jest identycznie wyposa?ona jak na

filmach,w wyj?ciem na manometr w??cznie.To co ch?op wysy?a pachnie

lekk? ?ciem?.
Pozdrawiam

***********

diesel42:
no nie to ju? przesada kto? pousuwa? NASZE posty ! Panie Admin niech

Pan napisze co si? dzieje ! czemu nasze posty zosta?y usuni?te !

ludzie skandal !!
ale pami?tajcie o zapisywaniu postów
==================
(od Admin: w tym miejscu diesel42 wklei? skasowane posty. Usun??em je

?eby nie by?o 2 razy to samo)

***********

djbkey:

Hej...

Zauwazuliscie ze AdMIN juz tez dawno sie nie udzielal na forum?

to jest podejzane mysle ze to forum oze juz byc inwigilowane!!!

***********

wbiz:
Co jest ?
Mo?e czas zmieni? forum ? lub utworzy? nowe ?
kto? tu brudzi.
Kawasaki znikn??... admin te? co? niezbyt cz?sto si? udziela....

CO? JEST NIE TAK!

***********

admin:

Sprawdzam dlaczego te posty zosta?y skasowane

***********

diesel42:
proponuje przejsc na forum
http://tech.groups.yahoo.com/group/JoesCell2/ tam wystarczy zalozyc

nowe konto (najlepiej o loginie podobnym jak na forum joecell.pl) i tam

bedziemy prowadzic dyskusje po polsku, najwayzej napiszemy innym z

zagranicy co sie stalo i czemu jestesmy na tamtym forum

***********

diesel42:
Mam takie dziwne przeczucie ze walka z ludzmi zajmujacymi sie ogniwem

Joego to jakby walka z wiatrakami albo walka wladzy komunistycznej z

obywatelami. Niby im to wychodzi ale podziemie jest tak duze ze nie

maja szans wygrac. Chyba ich historia niczego nie nauczyla

***********

admin:
djbkey napisa?:

to jest podejzane mysle ze to forum oze juz byc inwigilowane!!!

Masz 100% racji!!!

***********

Edytowany przez: admin, w: 2007/06/23 16:40
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin
Admin

Admin
Posty: 206
graphgraph
 
Odp:silnik DIESLA a ogniwo Joego - 2007/06/14 18:32 Wykasowane posty ciąg dalszy:

diesel42: 2007/06/08 18:41

o posty nie zostały usunięte ! A to ciekawe, może mają długi weekend

p.s. powstała na yahoo groups nowa grupa dyskusyjna na temat joe cell w polskim wydaniu, tam myśle ze nikt nic nie będzie usuwał

pozdrawiam

Endrju: 2007/06/08 20:59

a moze jakiegos linka bys podal do tej grupy dyskusyjnej???

wbiz: 2007/06/09 12:49

http://tech.groups.yahoo.com/group/JoesCell2/

trzeba zalozyc konto

Widze jednak, ze wszystko wraca tutaj do normy... wiec nie wiem czy yahoo bedzie nam potrzebne

diesel42: 2007/06/09 15:48

ja mialem na mysli http://tech.groups.yahoo.com/group/jc_poland/
bo troche ciezko bedzie nam sie wymieniac informacjami po polsku na anglojezycznej grupie .
A tam przynajmniej mamy cala grupe tylko dla siebie

pozdrawiam

eurall: 2007/06/09 21:17

Witam
Koledzy spokojnie mam nadzieje ze wpólnie z adminem i kolega da sie to wszystko ogarnac i pouk?adac nie ma zle trzeba tylko troche czasu,pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 



PageRank