bogus
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
Odp:warunki pracy z ogniwem - 2007/02/13 03:41
Trudno się dostać na stronę,chociaż robię to zazwyczaj nocą i to dosyć późno.Ten post piszę po raz drugi bo poprzedni gdzieś się zagubił,jeśli jednak wypłynie potem na forum to przepraszam za dublowanie tekstu.
Przejdę do rzeczy,zakładając czysto teoretycznie że jest do dyspozycji zestaw testowy - silnik z Fiat126p zamontowany na ramie z profili stalowych,bez skrzyni biegów z wyodrębnionymi na przymocowanym do ramy panelu stacyjką i cięgłem gazu,podłączonym akumulatorem i zbiornikiem paliwa ,oraz uaktywnione ogniwo(3 faza),połączone z 1m aluminiowej rurki oraz plastikowym wężykiem separującym(20 cm),mam następujące pytania(chcę waszej opinii) : 1)gdzie dokładnie wpiąć się z wylotem z ogniwa(proszę o konkrety,budowę silnika na pewno każdy zna); 2)rozruch na paliwie i przy podłączonym ogniwie odcięcie dopływu benzyny,czy próba rozruchu na samym ogniwie(wtedy można by zdjąć wentylator i znacząco zmniejszyć opory silnika przy starcie). Silnik ma klasyczne sterowanie zapłonem bez elektroniki,cena na szrocie ok 300zł(bo aluminiowy).
Proszę o sugestie Kolegów z Forum i oczywiście Admina.
Pozdrawiam,proszę mój wywód traktować jako teoretyczny,jeśli teoria zejdzie się z praktyką - dam znać.
Pozdrawiam.
|