joecell.pl - ogniwo Joe'go, Joe Cell, darmowa energia, free energy - Odp:Co i jak! - Forum Joe Cell

 
|| PROJEKTOWANIE STRON INTERNETOWYCH ||

Mocny katalog PageRank 8
Dodaj swojš stronę i zwiększ pozycję w Google.

Forum Joe Cell  


Kawasaki
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Co i jak! - 2007/01/14 21:14 Polecam przeczytac!!

http://www.tkchopin.pl/strony/almaro/torsyjne/joel/orgon.htm
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin
Admin

Admin
Posty: 206
graphgraph
 
Odp:Co i jak! - 2007/01/14 21:51 A tobie polecam przeczytać:

http://www.joecell.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=27&Itemid=38

P.S - zdjęcia w kolorze!
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
pawikal
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Co i jak! - 2007/02/20 10:25 Hehe
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Co i jak! - 2007/02/21 20:42 Można odłączyć klemy od akumulatora a silnik mimo to nadal będzie pracował, dopóki cewka zapłonowa i rozdzielacz będą działały normalnie.

hehehe... w kazdym sprawnym elektrycznie aucie odłącze klemy i bedzie silnik pracował bo prądnica lub alternator wytwarza wystarczająco duzo prądu
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
2lpee22
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Co i jak! - 2007/02/21 22:40 No, właśnie a nawet więcej niż trzeba. starcza jeszcze na doładowywanie aku. podczas pracy silnika.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
rzepak
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Co i jak! - 2007/02/26 13:44 witam
pod żadnym pozorem nie powinno się odłączać akumulatora w czasie pracy alternatora ( a alternator pracuje w czasie pracy silnika poprzez pasek klinowy) bo można go uszkodzić ( alternator ) , kto nie wierzy może spytać każdego elektromechanika samochodowego .
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
eurall
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Co i jak! - 2007/02/26 21:26 do rzepak
Wytłumacz mi w jaki to sposób ma sie uszkodzić alternator bo nie mogę załapać jeśli pasek klinowy kreci alternator i ten wytwarza prąd który jest prostowany przez diody i dalej zasila urządzenia w aucie lub ich nie zasila gdy nie trzeba, to kiedy następuje jego uszkodzenie??O ile pamiętam to nie wolno podpinać prostownika bez odłączenia jednej klemy od aku... żeby nie uszkodzić diod w alternatorze.
P.S
Myśle że ten elektromechanik coś kręci lepiej go zmień
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
rzepak
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Co i jak! - 2007/02/27 11:43 Witam
Tak jest faktycznie , nie raz spotkałem się z tym stwierdzeniem , wczoraj próbowałem to znaleźć w gazecie Motor bo chyba kiedyś tam było ale przeglądnąłem i niestety akurat w tych numerach co było to nie znalazłem , szukałem jeszcze w podręczniku do nauki elektrotechniki samochodowej do technikum , na 90 % jestem pewien że tak jest bo w alternatorze występuje także uzwojenie wzbudzające i ono właśnie powinno być podłączone do akumulatora , gdy w czasie jazdy odłączymy akumulator a alternator dalej działa to powinno się coś zrąbać kto nie wierzy może spróbować na własnym samochodzie , może nie od razu się spiepszy ale napewno jak pochodzi dłużej ... tylko niech później nikt nie mówi że ostrzegałem a tak pozatym to kto ma jakiś dostęp do elektromechanika samochodowego to może się go po prostu spytać przed wykonaniem tego doświadczenia zanim coś strzeli lub się przepali
pozdrawiam
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Co i jak! - 2007/02/27 13:54 ...totalny brak znajomosci elektromechaniki w samochodach

uwazam ze laicy nie powinni wogole zabierac głosu, po prostu nie jestes pewien znaczy nie wiesz - nie wiesz nie udzielasz sie i tyle.

bez akumulatora nie jest nie jest wskazana jazda autem ale na postoju mozna i nawet wszystkie urządzenia powłączac a jak juz alternator nie wydoli to poprostu silnik zgasnie. Jedyne na co narazony jest alternator to na szybsze zużywanie się szczotek to wszytsko co moze Cie złego spotkac jezeli chodzi o awarie tego typu.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
rzepak
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Co i jak! - 2007/02/27 16:13 Witam
Totalny brak znajomości elektromechaniki samochodowej to może nie tak do końca czyli jednak jest tak jak mówiłem , nie powinno się pracować na silniku bez podłączonego akumulatora bo jest to w jakiś sposób szkodliwe dla alternatora
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
admin
Admin

Admin
Posty: 206
graphgraph
 
Odp:Co i jak! - 2007/02/27 22:51 Zostałem poproszony aby przekazać wam,
że jak odepniecie aku w aucie na chodzie,
to alternator da nawet kilkaset Volt i popali instalacje,
komputer i inne rzeczy.
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Gość

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:Co i jak! - 2007/03/01 13:08 Tak to prawda Adminie ale dopiero gdy całkowicie zuzyją się szczotki do tej pory działa regler który nie pozwoli podskoczyc napięciu powyzej tego co dała fabryka czyli 13,8 - 14,4V w zaleznosci od ustawien reglera. A nie powinno się jezdzic autem bez akumulatora gdyz jest to niezgodne z przepisami wtedy taki poajz w swietle przepisów drogowych jest niesprawny, bo załóżmy że auto zdusisz na skrzyzowaniu i co zrobisz?
  Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 



PageRank