joecell.pl - ogniwo Joe'go, Joe Cell, darmowa energia, free energy - Odp: - Forum Joe Cell

 
|| PROJEKTOWANIE STRON INTERNETOWYCH ||

Mocny katalog PageRank 8
Dodaj swoją stronę i zwiększ pozycję w Google.

Forum Joe Cell  


magin
Go¶ć

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2008/06/16 07:45 Temat: "Zwody taktyczne" zawarte w publikowanych materiałach na temat instalacji i zasady działania "Joe Cell"

Zapewniam - jestem zwolennikiem TANICH-EKOLOGICZNYCH-SAMOODNAWIALNYCH Ľródeł energii. Jednak zanim przejdę do wskazania wspomnianych tzw. "zwodów taktycznych" dla formalno¶ci muszę zadać pytanie:

Czy komu¶ własnoręcznie udało się z powodzeniem zainstalować konstrukcję typu "Joe Cell" do pełnego zasilania silnika spalinowego?

Zakładam, że jest to pytanie retoryczne - patrz temat tego w±tku forum. Powyższe pytanie dotyczy własnoręcznie wykonanej instalacji jako jedynego zasilania silnika - bez bajerów typu: kolega zrobił, kto¶ mówił, gdzie¶ było napisane, jako TURBO, jako wspomaganie itp. Oczekuję krótkich i jednoznacznych odpowiedzi od najbardziej praktycznie zaawansowanych uczestników tego forum.


Je¶li takowe uzyskam to... C.D.N.

Edytowany przez: magin, w: 2008/07/15 08:13
  Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
djbkey
Go¶ć

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2008/06/17 13:11 DOBRE!!! strzał w dychę mniemam, że odpowiedzi tutaj będ± rzadko¶ci±
  Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
tomekkrys
Go¶ć

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2008/06/17 21:37 Żeby nie bł±dzić po omacku i topić niepotrzebnie kasę w rurkach proponuję zrobić zrzutkę za sponsorować przyjazd Alexa aby zbudował od podstaw ogniwo zademonstrował na naszych oczach .Wolałbym w ten sposób wydać 100-500zł i mieć wiedzę i praktykę z pierwszej ręki.Bo je¶li kto¶ w PL na tym jeĽdzi to raczej się nie ujawni.A teorii i porad jak zbudować ogniwo jest sporo tylko ciężko wszystkie warunki do działania ogniwa spełnić.A najgorszy problem to z rurkami ze stali 316L bo 304 jest dostępna od zaraz .
  Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
magin
Go¶ć

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2008/06/19 07:47 Pan AS "zwodu taktycznego" bardzo skutecznie "wyprowadził w maliny" potencjalnych odtwórców konstrukcji "JoeCell" sugeruj±c istnienie tzw. STAGE III. Zapewne aktualnie sam jest w STAGE IV - rechocz±c ze ¶miechu. Zasugerowani tym zwodem, wypatruj± "drzwi do lasu" maj±c gotowe do pracy ogniwa. Moim zdaniem ogniwo jest gotowe do pracy po zalaniu czyst± wod± lub lekkim elektrolitem. Prawd± jest, że wydajno¶ć ogniwa po uformowaniu jest większa (...) do tego jeszcze kilka "zwodów taktycznych" i zabezpieczeń.


Nie taki AS jak się mu wydawało - je¶li ma jeszcze inne zdanie to sam się odezwie.
  Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
Dolas
Go¶ć

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2008/06/22 17:56 u mnie na wsi zbudowano elektrolizer(dwie blaszki nierdzewne zamknięte w słoiku napełnionym wod± i zamknięty wieczkiem z rurk±)i podłoczono go do
akumulatora od kombajnu.
po kilku minutach z rurki elktrolizera zaczoł się wydobywać wodór i najprawdopodobniej też tlen

po przyłożeniu ognia do wylotu rurki następował wybuch

a naj¶mieszniejsze jest to że konstruktor tego urz±dzenia po eksprymecie był ¶więcie przekonany że udało mu się wytworzyć gaz Browna

niezłe co ?
my¶lę że z jołcellami jest tak samo z pewno¶ci± ozi Joe wytworzył co¶ w swoim "ogniwie" ale czy możemy nazywać to orgonem. u mnie w ogniwach wytwarzałem tylko wodór i tlen ! no cóż ale w Australii wszystko jest możliwe
  Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
magin
Go¶ć

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2008/06/23 09:12 Zakładam, że STAGE III mamy już za sob±.

Dlaczego Bill Williams mówił o instalacjach ogniwa tylko w silnikach ET?

Czym różni się zasilanie silników ET i DI?

PodpowiedĽ: akumulator 12/24V jest obecny w obu typach silników.

Jaki obwód lub jego element wyróżnia instalację silników ET?
  Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
magin
Go¶ć

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2008/07/04 10:20 Dygresja

Bill Williams już przed rokiem 1991, był młodym zapalonym zwolennikiem koncepcji zasilania silnika wodorem. Wielokrotnie do¶wiadczył na własnej skórze jak traktowani s± ludzie wyprzedzaj±cy "swoje czasy". Aktualne wysforowani fachowcy od "JoeCell" to smutni panowie tworz±cy swoist± sektę dosłownego kultywowania "skrótów my¶lowych" inscenizowanych z udziałem Bill’a Williams’a. W udostępnionych filmach poczciwy Bill Williams "między wierszami" sygnalizuje, przekornie zastosowane "zwody taktyczne". Tylko Bill Williams wie co i dlaczego stworzył. Czy to działa? On wie, my możemy tylko próbować to sprawdzić.

Jednak do testowania potrzebne s± możliwie wierne repliki konstrukcji "JoeCell"...

Edytowany przez: magin, w: 2008/07/09 07:38
  Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
Dolas
Go¶ć

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2008/07/04 22:23 ja bym wzi±ł i przetestował JOE'GO
nie chodzi mi o testowanie go w psychiatryku,tylko noromalnie zeby zbudował i uruchomił ogniwo przy obecnosci niezależnych ¶wiatków
  Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
magin
Go¶ć

Fresh Boarder
Posty: 0
graphgraph
 
Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2008/07/07 07:44 UWAGA!!! - wodór jest gazem silnie wybuchowym dlatego wykonywanie instalacji wodorowych wymaga odpowiedniej wiedzy, zachowania zasad bezpieczeństwa i szczególnej ostrożno¶ci.

UWAGA!!! - praca z wysokim napięciem może spowodować porażenie pr±dem dlatego ingerowanie w instalację elektryczn± wymaga odpowiedniej wiedzy, zachowania zasad bezpieczeństwa i szczególnej ostrożno¶ci.

UWAGA!!! – wszelkie zmiany w instalacji zapłonowej silnika mog± powodować zakłócenia elektro-magnetyczne lub uszkodzenie elementów układu zapłonowego, co również wymaga odpowiedzialno¶ci, odpowiedniej wiedzy i zachowania szczególnej ostrożno¶ci.


Poniższa analiza konstrukcji "JoeCell" ma charakter wył±cznie teoretyczny i edukacyjny. Autor nie ponosi odpowiedzialno¶ci za ewentualne szkody i zakłócenia wynikłe z eksperymentowania przy budowie własnego ogniwa "JoeCell".

Konstrukcja "JoeCell" jest bardzo specyficznym urz±dzeniem do elektrolizy wody na tlen i wodór.

Co może nam podpowiedzieć budowa "JoeCell" konstrukcji Bill’a Williams’a?
  • posiada asymetryczne elektrody cylindryczne - skład powstałego gazu zależy od proporcji powierzchni elektrod oraz biegunowo¶ci ich podł±czenia,

  • posiada dodatkowe "elektrody" neutralne - w układzie szeregowym stanowi± one przegrody/elektrody do obniżenia napięcia roboczego między elektrodami oraz zwiększenia emisji gazów,

  • posiada asymetryczne okładziny cylindryczne – wykazuje cechy kondensatora zwartego wod±, gromadzi i zachowuje ładunek elektryczny po odł±czeniu zasilania, ładunek ten z czasem ulega samorozładowaniu.


  • Bez względu na powyższ± wiedzę, pozostaje całkiem aktualne pytanie: Jak można bezpiecznie zainstalować "JoeCell" do zasilania silnika ET lub DI?
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    andreas50
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2008/07/07 21:25 Pan magin przedstawił bardzo cenne uwagi dotycz±ce budowy i dzialania ogniwa Joe'go .Osoby które umiej± my¶leć logicznie napewno skorzystaj± z tych cennych uwag. Wielkie dzięki panie magin .
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    magin
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2008/07/09 09:20 Dygresja

    Jest rok 2008 - internet umożliwia przegl±danie tysięcy filmów, zdjęć i opisów na temat budowy różnych typów i konstrukcji elektrolizerów wody na tlen i wodór. Na całym ¶wiecie powstaj± unikalnej konstrukcji elektrolizery.

    Podstawowe problemy budowy i eksploatacji elektrolizerów:
  • odpowiedni materiał na elektrody i separatory (trwało¶ć, brudzenie wody lub elektrolitu),

  • kształt i układ elektrod (koszt, łatwo¶ć wymiany, technologia produkcji, dostępno¶ć na rynku),

  • konieczno¶ć stosowania układów zasilania impulsowego PWM (mała wydajno¶ć przy zasilaniu pr±dem stałym o stałej warto¶ci ),

  • przegrzewanie przy zbyt dużym pr±dzie (elektrolit),

  • przegrzewanie przy zbyt małej szczelinie (czysta woda),

  • konieczno¶ć stosowania układów separuj±cych powstały gaz od wody (pompy podci¶nieniowe, filtry),

  • konieczno¶ć stosowania układów zabezpieczaj±cych przed wybuchem i efektem "palnika" (szczelinowe tłumiki ognia, zawory odcinaj±ce).


  • Ostatni punkt jest bardzo istotny. Lekkie przeno¶ne elektrolizery nad±żne s± znacznie bardziej bezpieczne niż stosowanie "zbiorników z ciekłym wodorem" napełnianych w "stacjach ciekłego wodoru". Odpowiednio sterowane (nad±żnie) elektrolizery wytwarzaj± tlen i wodór w ilo¶ci odpowiedniej do chwilowego zapotrzebowania, pozostała WODA NIE WYBUCHA! Wyspecjalizowane firmy komercyjne oferuj± już elektrolizery różnej mocy i wydajno¶ci. Wodór znajduje zastosowanie w instalacjach grzewczych, w precyzyjnych palnikach uzyskuj±cych bardzo wysok± temperaturę, do zasilania silników spalinowych...

    Daniel Dingel - Stan Meyer - Paul Pantone - Bill Williams - ...
    Czy istnieje paliwo bardziej ekologiczne i bezpieczniejsze od wody?

    Znowu ta woda: koła wodne - silniki parowe – turbiny wodne - turbiny parowe – elektrolizery

    Edytowany przez: magin, w: 2008/07/15 08:10
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    magin
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2008/09/24 09:00 ciekawe...

    1. http://joecell.pl/images/stories/video/Xcalibur1-12V750mA.avi

    2. http://joecell.pl/images/stories/video/Xcalibur2-12V750mA.avi

    3. http://www.bigchina.pl/producent/oferta/9247/12626/import_chiny_moskitiery_ze_stali_nierdzewnej

    4. http://www.bigchina.pl/producent/oferta/9247/12619/ import_chiny_siatka_druciana_ze_stali_nierdzewnej

    5. http://video.google.pl/videosearch?hl=pl&q=g-cell&gbv=2&ie=UTF-8&sa=N&tab=iv#q=g-cell%20HHO&hl=pl&emb=0

    6. http://www.youtube.com/watch?v=02XR7r3av6w&NR=1

    7. http://www.youtube.com/watch?v=k0zgP9DbQ00&NR=1

    8. http://www.youtube.com/watch?v=kEq90kYStpA&NR=1

    9. http://www.youtube.com/watch?v=fF-zdHZGkR8&feature=related

    10. http://www.youtube.com/results?search_query=arrestor&search_type=&aq=f

    11. http://www.youtube.com/watch?v=3Hhr20asoyE

    12. http://www.youtube.com/results?search_query=dingel+daniel&search_type=&aq=o

    13. http://www.youtube.com/results?search_query=pantone+paul&search_type=&aq=f

    14. http://www.youtube.com/results?search_query=HHO+SPARK&search_type=&aq=f

    15. http://www.youtube.com/results?search_query=HHO+HV&search_type=&aq=f

    16. http://www.youtube.com/results?search_query=HHO+DRY+CELL&search_type=&aq=f

    17. http://www.youtube.com/results?search_query=HHO+HIGH+CELL&search_type=&aq=f

    18. http://www.youtube.com/results?search_query=HHO+EXPLODE&search_type=&aq=f

    19. http://www.youtube.com/results?search_query=Stan+Meyer+&search_type=&aq=f

    20. http://www.youtube.com/results?search_query=HHO+PWM&search_type=&aq=f

    21. http://www.youtube.com/results?search_query=HHO+PLASMA&search_type=&aq=f

    22. http://www.youtube.com/results?search_query=hho+torch&search_type=&aq=1&oq=HHO



    Edytowany przez: magin, w: 2009/01/19 07:51
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    magin
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2009/05/13 11:21

    Edytowany przez: magin, w: 2009/05/13 11:25
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    magin
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2009/05/13 11:21 "Przepracowana" w ogniwie stal robi się porowata, traci na twardo¶ci i wytrzymało¶ci - no i te efekty napięciow pr±dowe, nieprzewidywanle dla słabej jako¶ci stali nierdzewnej.

    Korozja stali nierdzewnych

      http://www.systemyogrzewania.pl/technologie/technologie.asp?id_artykulu=736


    Wszystkie filmy wideo z udziałem BW, przedstawiaj±ce faktyczne zasilanie silnika, polegały na elektrolizie. Widać w nich zasilanie pian± wodorow±, powstał± podczas elektrolizy. Napięcie szcz±tkowe i korozyjne, sprawia tylko wrażenie pracy ogniwa bez zasilania. Twierdzenie, że w takim stanie może samoistnie zasilać silnik, to celowa konfabulacja.

    Możliwe jest zastosowanie ogniwa (i innych elektrolizerów) do zasilania silnika, wymaga to jednak twardego stania na nogach.
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    neewton
    Użytkownik

    Platinum Boarder
    Posty: 112
    graphgraph
     
    Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2009/05/18 20:44 Pamiętaj że Joe Cell to nie elektrolizer
    Było już w innych postach o tym wystarczy pogrzebać.
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    magin
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp: - 2009/06/01 10:16 neewton napisał:
    Pamiętaj że Joe Cell to nie elektrolizer
    Było już w innych postach o tym wystarczy pogrzebać.


    Nie było w innych postach, że "Joe" zaczynał i odpalał silniki za pomoc± elektrolizerów. Na filmach widać wył±cznie elektrolizery zasilaj±ce silniki. Do filozofii typu "orgon, pola wirowe" Joe doszedł zaczynaj±c od elektrolizy wody.
    Może zatem warto zacz±ć od elektrolizy, a może dojdziesz do własnego "JoeCell".
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    neewton
    Użytkownik

    Platinum Boarder
    Posty: 112
    graphgraph
     
    Odp: - 2009/06/01 22:06 hmm...
    1. czy kto¶ tu z pisz±cych zrobił choć elektrolizer z dobra wydajno¶ci± i podł±czył do silnika ?
    2. czy kto¶ cokolwiek przetestował w praktyce z całej tej piany o JC ?
    3. może wszyscy co używaj± elektrolizera nie ważne jak wygl±daj±cy i zbudowany, maja JC tylko ignoruj± fakt przestawienia zapłonu tym samym maj±c nadal elektrolizer ?
    4. kto¶ to będzie testował ?

    Ja to będę testował bo to nic nie kosztuje. Może wła¶nie napisałem co trzeba żeby się przekonać jak tak proste ?

    Do dzieła ludzie czekam na testy

    Gotowe elektrolizery z modułami PWM i EFIE można kupić na aukcjach Allegro i eBay, wystarczy podłubać.

    Jak nie zadziała sam wodór wracamy do pocz±tku sensu uczestniczenia na forum ...

    Bym zapomniał .... jak się ma wodór do ¶lepego podł±czenia do silnika ?

    Edytowany przez: neewton, w: 2009/06/01 22:58
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    magin
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp: - 2009/06/03 08:59 neewton napisał:
    Bym zapomniał .... jak się ma wodór do ¶lepego podł±czenia do silnika ?

    to taki międzynarodowy żart: "¶lepy ignorant" wszystko robi na ¶lepo.

    Edytowany przez: magin, w: 2009/06/03 09:18
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    neewton
    Użytkownik

    Platinum Boarder
    Posty: 112
    graphgraph
     
    Odp: - 2009/06/03 23:31 dowcipni¶ się znalazł, no proszę ...
    efekty testów by¶ pokazał ...
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    mirekPoznan
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp: - 2009/06/06 19:10 magin piszesz o przepracowanej stali możesz zamie¶cić fotki obrazuj±ce t± degradacje cylindrów z podaniem jaka to stal. Czy zastosowanie stali 316l jest najlepsze ponoć pierw rozchodziło się by była niemagnetyczna - nie przyci±gała magnesu ale np. stal 1.4828 również nie wykazuje wła¶ciwo¶ci przyci±gania magnesu czy raczej chodzi o jej odporno¶ć na degradację ? a jak my¶lisz czy dno ogniwa może być z pcv czy musi być z kawsowki szkoda ze pełniej nie piszesz do czego doszłe¶ - nie masz się czym pochwalić ? czy po prostu nie chcesz się podzielić swoimi do¶wiadczeniami
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    magin
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp: - 2009/06/10 14:11 Dla sprawdzenia wpływu elektrolizy na stal nierdzewną zrobiłem elektrolizer(ki) z pakietów zwykłych żyletek połączonych +-+-+-+- z odstępem poniżej milimetra. W destylowanej wodzie przy zasilaniu prądem stałym 12V lub 32V, w sumie po kilku godzinach pracy żyletki robią się matowe i tracą sprężystość. Elektroliza czystej wody małym napięciem jest efektywna tylko przy bardzo małych odstępach między elektrodami. Do podniesienia mocy (amper) można dodać sody, ale zwiększenie prądu powoduje szybkie przegrzanie co nie jest wskazane dla stali. Natomiast bardzo mały dodatek sody przyspiesza wytrącanie i osiadanie na dnie powstającego brązowego magnetycznego osadu (prawdopodobnie tlenek żelaza). Brązowy nalot osadza się na elektrodach dodatnich dlatego przy stali magnetycznej trzeba okresowo zamieniać bieguny w celu samooczyszczenia elektrod i filtrować osad z dna separatora bo może powodować zwarcie. Na elektrody raczej powinna być lepsza stal kwasoodporna bo ma większą odporność na korozję. Jest tyle rodzajów klasyfikacji stali a jeszcze więcej stopów chromu i niklu że nie podejmuję się wskazania konkretnego oznaczenia jako materiału elektrod. Ideał nie powinien wydzielać koniecznych do oczyszczania osadów na elektrodach i do wody, tzn. stawiam na większą odporność na degradację materiału.

    Budowa JoeCell, jako solidnej metalowej bańki, prawdopodobnie wynika z faktu że słoik widoczny na filmach z Joe, przy pierwszym zapłonie z dolotu, uległ zniszczeniu i fruwające odłamki szkła mogły spowodować refleksję. Dno ogniwa zgodnie z udostępnianymi schematami ma pewien feler, przy podaniu napięcia na obudowę, gęstość prądu w dolnej części ogniwa jest największa i tam elektroliza zachodzi intensywniej, stąd czasami widoczny efekt pulsowania wody wskutek większego gazowania środkiem ogniwa. Dno wykonane z grubego PCV czy innego solidnego izolatora powinno polepszyć pracę ogniwa. Przed zapłonem z kolektora dolotowego zabezpiecza szczelinowy tłumik ognia „Flash back arrestor”, zawór odcinający oraz „bubler” nie zawsze zgasi taki płomień warto o tym pamiętać testując przy silniku. Zawór odcinający powinien zabezpieczać przed gromadzeniem wodoru w kolektorze dolotowym przy wyłączonym zapłonie.

    Analizuję genezę powstania JoeCell oraz ideę zasilania silnika wodorem z elektrolizy, na forum udostępniłem dwa filmy z zaskakująco intensywnym efektem generowania piany wodorowej przez zaimprowizowane ogniwo typu JoeCell (stal 304 - widać brązowy osad) z czystej wody przy bardzo małej mocy zasilania. Mimo wszystko to ciągle za mało do zasilania silnika spalinowego i właśnie sposób zasilania samego ogniwa na bazie instalacji silnika ZI jest dla mnie ciągle zagadką. Liczę na forumowiczów posiadających już ogniwa i odpowiednie warunki do roztropnego testowania zasady działania ogniwa bez narażania osób postronnych na niebezpieczeństwo.

    Dlaczego jednym z filmów (bez baloników) Joe usilnie „bawi się” przewodem wysokiego napięcia dotykając nim elementy silnika i akumulator ? Co chciał przez to przekornie zasugerować? Czy pozornie absurdalna „balonikowa” zamiana wody w paliwo to przenośnia - „potraktuj wodę odpowiednim napięciem a uzyskasz paliwo”?
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    neewton
    Użytkownik

    Platinum Boarder
    Posty: 112
    graphgraph
     
    Odp: - 2009/06/11 13:08 heh uparcie trzymasz się elektrolizy jako takiej ...
    http://video.google.pl/videoplay?docid=7785149275674305332&ei=OeEwStESmr7aAo763acJ&q=joe+cell&hl=pl to jest link do filmiku gdzie go¶ciu podł±cza napięcie wzbudza ogniwko (zobacz jakie prymitywne), mija może minuta, odł±cza zasilenie ogniwka a silnik już sobie pracuje i woda również.
    To o jak± elektrolizę chodzi ? W tle słychać jeszcze kogo¶ i mówi że zewnętrzny cylinder jak jest z odpowiedniej stali to będzie układ działać. No i to podł±czanie do ¶rubki czy zrobionego elementu przykręcanego do dolnej czę¶ci głowicy lub bloku, to o jakim HHO czy innym gazie chcesz rozmawiać skoro ten gaz nie jest tam dostarczany zazwyczaj.
    Joe robi±c wiele ogniw tylko kilka podł±czył jak zwykły elektrolizer.
    To jest sedno ogniwa inny rodzaj energii nie spalinowej.
    Tyle czasu się tematem zajmujesz a unikasz odpowiedzi czy cokolwiek podł±czyłe¶ , usiłowałe¶ uruchomić itd .
    Ja pisałem już dawno temu silnik mi zatrybił fakt bardzo krótko ale zawsze, niestety nowoczesne silniki na zapłonie elektronicznym wymagaj± tuningu żeby bawić się k±tem zapłonu. Czemu go trzeba zmienić to już inna sprawa i nie ma nic ze spalaniem wspólnego.
    W przyszłym miesi±cu znajomy daje autko z klasyczna kopułk± do testów wtedy zobaczę co i jak trzeba wyregulować lub zmienić w samym ogniwie.
    Stal mam na dzi¶ 304L ale to i tak bez znaczenia bo na dzi¶ wiem że to zła stal ...
    Jak wykonam z prawidłowej 316L zapodam filmiki na YouTube.
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    sagan
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2009/07/02 12:54 Pozdrawiam wszystkich konstruktorów. Ja osobi¶cie nie zbudowałem (jeszcze) ogniwa (brak możliwo¶ci warsztatowych) jednakże z zainteresowaniem poszukuję różnych informacji na ten temat. Zachęcam do przeczytania artykułu autorstwa Stephena Jonesa "Przełom w sprawie wodnego ogniwa paliwowego" w numerze 3 (65) "Nexusa" w którym autor ciekawie tłumaczy zasadę działania ogniwa oraz to że nie zasilamy silnika gazowym wodorem jak to próbuj± czynić niektórzy, lecz wodór/deuter molekularny dostaje się do struktury silnika, dlatego nie ma potrzeby (jak zrozumiałem) doprowadzania gazów powstałych w ogniwie do wlotu silnika spalinowego. Informacje te można znaleĽć, jak podaje artykuł, na stronie autora pod adresem www.nutech2000.com chociaż link wydaje się nie działać, być może chodzi o adres "nutech2000.biz". Gr±co polecam artykuł i życzę sukcesów w pracy nad ogniwem.

    Edytowany przez: sagan, w: 2009/07/02 13:07

    Edytowany przez: sagan, w: 2009/07/02 13:16
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    neewton
    Użytkownik

    Platinum Boarder
    Posty: 112
    graphgraph
     
    Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2009/07/02 13:27 Dzięki za wniesienie kawałka nowego, choć gdyby¶ czytał posty link do do jego filmików na YouTube podałem kawałek czasu temu. Co do tego co się dzieje z silnikiem i jakim procesom ulega pod wpływem ogniwa nikt nie wytłumaczył do dzi¶ jednoznacznie.

    Kupiłem ten numer nexusa jak przeczytam artykuł to się wypowiem co o tym my¶lę

    Edytowany przez: neewton, w: 2009/07/02 13:43
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    magin
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2009/07/04 21:56 Stephen Jones długo wyjaśnia coś czego nie rozumie - lecz zrobił i zastosował bez najmniejszego problemu (najmniej wiarygodny wariant ślepy).

    Ciekawe czy wykonanie analizy spalin przerasta możliwości techniczne tej cywilizacji i Stephena Jonesa?

    O wykresie indykatorowym pracy silnika spalinowego nie wspomnę, bo to wymaga odpowiedniego zaplecza technicznego, a tu nie wiadomo nawet co z tym punktem zapłonu?

    Dlaczego akurat silnik czterosuwowy, może wystarczy silnik tylko dwusuwowy – ssanie molekularne przez blok silnika oraz sprężanie i zapłon w obiegu zamkniętym bez dolotu powietrza i wylotu spalin.

    Bez urazy, ale roztropniej zamiast drążyć temat zawartości wody w wodzie ustalić zawartość samogonu w ogniwie - oczywiście podłączonym do gaźnika.

    Jeśli Stephen Jones ma działający silnik zasilany NA ŚLEPO NICZYM to bez najmniejszego problemu, jak każdy użytkownik pojazdu z silnikiem spalinowym, może wykonać kilka wiarygodnych badań technicznych analizy spalin silnika. Wówczas będziemy wiedzieć więcej na temat tego czy i co zachodzi w silniku, a przynajmniej będzie coś wiarygodnego do dyskutowania.

    Re: P.S. "i-MAGIN-e"
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    sagan
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2009/07/05 00:17 Dla mnie nie jest oczywiste że jeżeli co¶ nie zostało naukowo udowodnione i opisane to nie istnieje, już tacy byli co tak twierdzili.


    Stephen Jones długo wyjaœnia coœ czego nie rozumie - lecz zrobił i zastosował bez najmniejszego problemu (najmniej wiarygodny wariant œlepy).

    No cóż, nie czuję się na siłach by stwierdzić że Jones jest w błędzie. Być może niektórzy stosuj± metodę prób i błędów albo też więcej posługuj± się intuicj±. Jako¶ przed Newtonem ludziie posługiwali się prawami fizyki choć nie były one jak zakładam dobrze rozumiane.

    Bez urazy, ale roztropniej zamiast drążyć temat zawartoœci wody w wodzie ustalić zawartoœć samogonu w ogniwie - oczywiœcie podłączonym do gaŸnika.


    A cóż by było złego w napędzaniu silnika spirytusem i dlaczego akurat czterosuwowego. S±dzę że w tym przypadku nie jest ważny wzór chemiczny, ale to, że działa. Można zrobić potrzebn± aparaturę bez znajomo¶ci "wzoru na spiralę" Ciekawe czy pierwszy w ¶wiecie bimbrownik potrafił dokładnie opisać zachodz±ce procesy wraz ze wzorami na wytworzon± przez siebie substancję.
    My¶lę że w tej materii metoda prób i błędów jest całkiem rozs±dna, chyba nie ma co na razie liczyć że trafi się jaki¶ nowy Newton i opisze wszystko dokładnie. Póki co ilu ludzi tyle teorii.

    Edytowany przez: sagan, w: 2009/07/05 00:51
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    neewton
    Użytkownik

    Platinum Boarder
    Posty: 112
    graphgraph
     
    Odp:"Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" - 2009/07/05 16:13 Widział kto¶ mój nowy filmik na YouTube? http://www.youtube.com/watch?v=0m7pXyUWejI
    Nagrałem jak napięcie ro¶nie w ogniwku .
    Zaznaczę że moja woda daje napięcie w ogniwie rosn±ce, testowałem wodę z kranu i jest tak ze napięcie wskakuje na jaki¶ poziom a potem zaczyna szybko opadać.
    Od chwili nakręcenia filmiku minęło 2,5 dnia i napięcie ci±gle ro¶nie. Na dzi¶ mam w ogniwku 734mV jestem ciekaw na jakim napięciu się zatrzyma , czy spadnie, czy tez będzie się utrzymywało zgodnie ze stanem wody w stage 3.
    Wodę wlan± do ogniwa nigdy nie pobudzałem napięciem. Testuj±c ogniwo zwarłem je na godzinę czasu przed kręceniem filmiku.
    Woda jest czysta bez dodatków.
    My¶l±c o ogniwie , wodzie i całym procesie poczytajcie w końcu opracowania Reicha i innych o orgonie.
    Zobaczcie ogniwo Moe-Joe i jego stronkę.
    Elektroliza wody będzie występowała bo napięcie j± rozkłada to chyba normalne. Co do całej reszty trzeba poczytać i jeszcze raz czytać.
    Wielu zrezygnowało, ja dalej poznaję, zbyt wielu wygodnych chce efekty wręcz od ręki a to tak nie działa. Najpierw poznajcie siebie a potem bawcie się w ogniwo.
    Co do sensu wpływu nas samych na ogniwo odsyłam do eksperymentów Masaru Emoto.
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    magin
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp: - 2009/07/10 14:16 Dla mnie nie jest oczywiste że jeżeli coś nie zostało naukowo udowodnione i opisane to nie istnieje...
    Nie podlegają naukowemu udowodnieniu rzeczy już istniejące w rzeczywistości - nauka jest wtórna względem rzeczywistości - stara się jedynie w miarę możliwości i posiadanej wiedzy opisywać otaczający nas świat. Nauka może natomiast kreować rzeczywistość pod kątem prawdopodobnych hipotez wynikających z odkrytych i poznanych praw - tak przez obserwację i wnioskowanie powstają teorie dotyczące empirycznie niedostępnego nam kosmosu czy przewidywanych cząstek.
    Ogniwo JoeCell istnieje i jest opisane, ale nie potwierdzone empirycznie aparaturą diagnostyczną powszechnie uznaną za obiektywną i wiarygodną naukowo. Obiektywne potwierdzenie faktu zasilania silnika spalinowego wyłącznie przez ogniwo JoeCell będzie poważnie potraktowane przez naukowców i poddane próbie naukowej analizy i wyjaśnienia.

    Póki co ilu ludzi tyle teorii.
    Ciekawe co chce osiągnąć Bill Williams od lat unikając zweryfikowania JoeCell choćby tak przecież prostą metodą jak diagnostyka pracującego silnika? Budowa własnego JoeCell jest sporą inwestycją bez żadnych gwarancji - rośnie spekulacyjny handel rurkami, a technologia jest najwyraźniej oficjalnie ignorowana przez koncerny motoryzacyjne. Nabywcy ogniw zakupionych przez internet milczą, prawdopodobnie kryjąc zawód z bezsensownego wydania sporych pieniędzy.
    Przypuszczam, że prawie każdy właściciel warsztatu samochodowego, choćby z czystej ciekawości zawodowej nawet bezpłatnie, wykona diagnostykę silnika zasilanego ogniwem JoeCell na zasadzie "BlackBox" tzn. badanie tylko silnika bez ingerowania w budowę i zasadę działania samego ogniwa. Do badania ludzi kompetentny jest lekarz, do badania silnika diagnosta. Podstawowe badanie diagnostyczne powinno stwierdzić brak zasilania innym paliwem, dynamikę pracy silnika i konwencjonalną analizę spalin. Tak zgromadzona i zamieszczana w internecie dokumentacja z diagnostyk w różnych krajach pozwoli skutecznie przebić barierę mitów i wątpliwości dając podstawę do analizy oraz inwestowania w tę technologię.

    Kiedyś mała firma zaczęła sprzedawać sprawdzone i działające elementy elektroniczne kalkulatorów - i co z tego wynikło?

    Jeśli wystarczy zwykły silnik spalinowy to potencjał JoeCell jest ogromny. Ciekawe czy analiza spalin silnika zasilanego ogniwem JoeCell wykaże CO2 ?

    Podstawową rolą domen typu http://joecell powinno być nakłonienie posiadaczy działających ogniw JoeCell, oficjalnie znanych z internetu i publikacji prasowych tj. Bill'a Williams'a, Peter'a Stevens'a, Alex'a Schiffer'a czy ostatnio Stephen'a Jones'a, do obiektywnego potwierdzenia faktu zasilania silników spalinowych za pomocą JoeCell, z pożytkiem dla wszystkich zainteresowanych, na przekór opornym koncernom i ich naukowcom, o ile gra jest czysta i tego warta.

    Filmy zamieszczane w internecie oporni mogą łatwo ignorować ponieważ wszyscy widzą na filmach: wróżki, elfy, smoki, ogry itd. i to w znacznie lepszym formacie. Wyjaśnianie czym są wróżki, elfy, smoki, ogry itd. - nie zmienia stanu rzeczy. W takich kategoriach pozostała puszka zasilająca silnik elektryczny Nikola Tesli – czy takim ma pozostać ogniwo JoeCell ?

    --------------------------------------------------------------------------------------------
    neewton - skup się i czytaj wolno co i kto napsał...
    zastanów się co napisałeś i wywal te poniższe bzdury bo są nie na temat

    Edytowany przez: magin, w: 2009/07/11 21:53
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    neewton
    Użytkownik

    Platinum Boarder
    Posty: 112
    graphgraph
     
    Odp: - 2009/07/11 09:13 magin napisał:
    Dla mnie nie jest oczywiste że jeżeli co� nie zostało naukowo udowodnione i opisane to nie istnieje...


    Masz przecież ogniwo!! film Excalibur jak pamiętam, podł±cz do silnika i udowodnij własn± tezę !!


    Nie podlegają naukowemu udowodnieniu rzeczy już istniejące w rzeczywisto�ci - nauka jest wtórna względem rzeczywisto�ci - stara się jedynie w miarę możliwo�ci i posiadanej wiedzy opisywać otaczający nas �wiat. Nauka może natomiast kreować rzeczywisto�ć pod kątem prawdopodobnych hipotez wynikających z odkrytych i poznanych praw - tak przez obserwację i wnioskowanie powstają teorie dotyczące empirycznie niedostępnego nam kosmosu czy przewidywanych cząstek.
    Ogniwo JoeCell istnieje i jest opisane, ale nie potwierdzone empirycznie aparaturą diagnostyczną powszechnie uznaną za obiektywną i wiarygodną naukowo. Obiektywne potwierdzenie faktu zasilania silnika spalinowego wyłącznie przez ogniwo JoeCell będzie poważnie potraktowane przez naukowców i poddane próbie naukowej analizy i wyja�nienia.


    Rozumiem że zrobisz pełn± dokumentację ....

    Ciekawe co chce osiągnąć Bill Williams od lat unikając zweryfikowania JoeCell choćby tak przecież prostą metodą jak diagnostyka pracującego silnika?

    Unika podzielnia losu Stana Meyera ....


    Budowa własnego JoeCell jest sporą inwestycją bez żadnych gwarancji -

    Koszt ł±cznie 400USD to kosmiczna kwota ? ja Cię przepraszam ...
    Zgodzę się że dla większo¶ci biednych ludzi to kosmiczna kwota ...


    ro�nie spekulacyjny handel rurkami,

    Gdzie i kiedy ? Jedyna niewygoda niepopularnego towaru taka że trzeba zamówić w hurtowni większ± ilo¶ć, cena 316L nie przekracza 20zl/kg


    a technologia jest najwyra�niej oficjalnie ignorowana przez koncerny motoryzacyjne.

    Heh strzał w 10 ...


    Nabywcy ogniw zakupionych przez internet milczą, prawdopodobnie kryjąc zawód z bezsensownego wydania sporych pieniędzy.

    Koresponduje z Moshe Daniel, twórc± MOE-JOE, jako¶ nie narzeka na zwroty ogniw bo nie działaj± ....


    Przypuszczam, że prawie każdy wła�ciciel warsztatu samochodowego, choćby z czystej ciekawo�ci zawodowej nawet bezpłatnie, wykona diagnostykę silnika zasilanego ogniwem JoeCell na zasadzie "BlackBox" tzn. badanie tylko silnika bez ingerowania w budowę i zasadę działania samego ogniwa. Do badania ludzi kompetentny jest lekarz, do badania silnika diagnosta. Podstawowe badanie diagnostyczne powinno stwierdzić brak zasilania innym paliwem, dynamikę pracy silnika i konwencjonalną analizę spalin. Tak zgromadzona i zamieszczana w internecie dokumentacja z diagnostyk w różnych krajach pozwoli skutecznie przebić barierę mitów i wątpliwo�ci dając podstawę do analizy oraz inwestowania w tę technologię.


    Sam wła¶ciciel pojazdu tak zasilanego jest ciekaw najbardziej co się dzieje z jego autkiem .


    Je�li wystarczy zwykły silnik spalinowy to potencjał JoeCell jest ogromny.


    Dokładnie benzynowy .

    Cały Twój upór w tym że to nie działa, lub teza to nie może działać upo¶ledza Ciebie samego i wielu podobnych. Dlaczego nie poczytasz o Orgonie, nie zaczniesz analizować tego co jest już opisane i opatentowane.
    Czy kwestia pojęcia nietypowych zjawisk jest aż taka przeszkod± ?

    Na dzi¶ wydałem więcej jak te 400USD w przeliczeniu i nie czuje się z tym Ľle, choć do końca gotowego ogniwa jeszcze kilka złotówek.

    Wiem jaki bł±d się popełnia kupuj±c gotowca nie będ±c faktycznie przygotowanym na przygodę z ogniwem i tego typu urz±dzeniami free energy

    Pozdrawiam
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    magin
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp: - 2009/07/12 21:50 --------------------------------------------------------------------------------------------
    neewton - ponownie ci powtarzam - skup się i czytaj wolno na głos co, kto i kiedy napsał... zastanów się co napisałeś i wywal te powyższe bzdury bo są nie na temat - temat tego wątku jest na wstępie

    jak bardzo chcesz możesz dodać własne wątki:
    - neewtona handelek złomem a'la JoeCell
    - spiskowa teoria dziejów neewtona

    czekam...
    --------------------------------------------------------------------------------------------
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    neewton
    Użytkownik

    Platinum Boarder
    Posty: 112
    graphgraph
     
    Odp: - 2009/07/12 22:19 magin napisał:
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    neewton - ponownie ci powtarzam - skup się i czytaj wolno na głos co, kto i kiedy napsał... zastanów się co napisałe� i wywal te powyższe bzdury bo są nie na temat - temat tego wątku jest na wstępie

    jak bardzo chcesz możesz dodać własne wątki:
    - neewtona handelek złomem a'la JoeCell
    - spiskowa teoria dziejów neewtona

    czekam...
    --------------------------------------------------------------------------------------------


    Panie wzwód taktyczny gdzie twoje nie złomowe ogniwo i działaj±ce ?
    ¬le napisałem przecież to jest wzwód taktyczny czyli Ty go nie masz tylko podpatrzyłe¶ co¶ gdzie¶ i my¶lisz że go masz !
    Od jak długiego czasu zastanawiasz się co to takiego ... ?
    Czemu nie ma nic od Ciebie na YouTube żeby zobaczyć postępy ??
    Zbuduj w końcu, lub kup elektrolizer i pokaż efekty swojej pracy skoro ogniwo nie działa i nie jest akumulatorem energii orgonalnej.

    Zapomniałem nie masz kasy na takie wydatki ... to po kiego grzyba piszesz cokolwiek na tym forum od tak dawna i zakładasz w±tek skoro i tak nic do końca zrobić nie masz zamiaru....

    Edytowany przez: neewton, w: 2009/07/12 22:35
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    magin
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp: - 2009/07/14 22:05 Admin - mam pro¶bę o usunięcie ostatnich postów NEEWTONA - tego za¶lepionego impertynenta obrażaj±cego wszystkich logicznie my¶l±cych uczestników forum.

    ----------------------------------------------------------------------------------------
    neewton - ty zły człowiek jeste¶, ty ludzi obrażasz, wprawdzie m±drzejszych ciurkiem cytujesz, ale obok głupoty piszesz, ty wredny plagiat popełniasz. Nauczyłe¶ się filmiki na YouTube zamieszczać - obsesję ty masz na tym punkcie - byle co byle zaistnieć. Ty za adwokata się uważasz (czasami nawet mojego! - a ja cię nie upoważniłem do reprezentowania mojego zdania na żaden temat i w żadnej sprawie!). Jak widać na twoich w YouTube filmach zamieszczonych, rurki to ty masz, ale o ogniwie bladego pojęcia, a i postępy jako¶ mizerne. Dobra rada - jak ci daj± wskazówkę to przynajmniej j± sprawdĽ zanim zaczniesz paplać zasłyszane frazesy. Z obelgami synku tupecik to ty masz - gdyby¶ miał tyle wiedzy co jej ignorancji i bezczelno¶ci, miałby¶ pracuj±ce ogniwo, a tak ci±gle masz tylko metalowy baniak z rurkami, który dla zmyłki chcesz koniecznie zmienić na chochelki. Filmy, o których wielokrotnie z zazdro¶ci± natrętnie bełkoczesz to prawdopodobnie:
    http://joecell.pl/images/stories/video/Xcalibur1-12V750mA.avi
    http://joecell.pl/images/stories/video/Xcalibur2-12V750mA.avi
    Nazwa filmów to prawdopodobnie nazwa kamerki i parametry zasilania ogniwa w układzie JoeCell. Przez ciebie natrętny ignorancie, ludzie którzy zrobili sami lub zakupili gotowe JoeCell pozostan± bez żadnej alternatywy na ich wykorzystanie. Mam serdecznie dosyć logicznego bełkotu go¶cia o szumnej ksywie neewton - chcesz osi±gn±ć free energy to zmień się draniu - nie tylko szmal i bezczelno¶ć okre¶la twój marny i nudny byt. Ot i ostatnia rada: pozwól m±drzejszym "ojcom ogniwa" zabrać głos, miast wciskać się między wódkę a zak±skę.
    -----------------------------------------------------------------------------------------


    Ze względu na natrętne przeszkadzanie powtarzam poprawion± tre¶ć ostatniego (istotnego) postu:

    Ogniwo JoeCell istnieje i jest opisane, ale jego praktyczne zastosowanie jest niepotwierdzone empirycznie aparatur± diagnostyczn± powszechnie uznan± za obiektywn± i wiarygodn± naukowo. Obiektywne potwierdzenie faktu zasilania silnika spalinowego wył±cznie przez ogniwo JoeCell będzie poważnie potraktowane przez naukowców i poddane próbie naukowej analizy i wyja¶nienia. Naukowcy to też ludzie dajmy im szansę zobaczenia wiarygodnych i obiektywnych wyników pomiarów choćby tylko samego silnika.

    Ciekawe co chce osi±gn±ć Bill Williams od lat unikaj±c zweryfikowania JoeCell choćby tak przecież prost± i ogólnie dostępn± metod± jak diagnostyka pracuj±cego silnika? Może ma w tym jaki¶ ukryty interes. Budowa własnego JoeCell jest spor± inwestycj± bez żadnych gwarancji - ro¶nie spekulacyjny handel rurkami bez żadnych atestów i gwarancji, a technologia jest najwyraĽniej oficjalnie ignorowana przez koncerny motoryzacyjne. Nabywcy ogniw zakupionych przez internet milcz±, prawdopodobnie kryj±c zawód z bezsensownego wydania całkiem sporych pieniędzy. Przypuszczam, że prawie każdy wła¶ciciel warsztatu samochodowego, z czysto zawodowej ciekawo¶ci nawet bezpłatnie, wykona diagnostykę silnika zasilanego ogniwem JoeCell na zasadzie "BlackBox" tzn. badanie tylko silnika bez ingerowania w budowę i zasadę działania samego ogniwa. Do badania ludzi kompetentny jest lekarz, do badania silnika kompetentny jest specjalnie w tym celu wyszkolony diagnosta. Podstawowe badanie diagnostyczne powinno stwierdzić brak zasilania innym paliwem, sposób podł±czenia ogniwa, test dynamiki pracy silnika oraz konwencjonaln± analizę spalin. Tak zgromadzona i zamieszczana w internecie dokumentacja z diagnostyk wykonanych w różnych krajach pozwoli skutecznie przebić barierę mitów i w±tpliwo¶ci daj±c podstawę do analizy oraz inwestowania w tę technologię. Ciekawe czy analiza spalin silnika zasilanego ogniwem z JoeCell wykaże CO2 ? Je¶li wystarczy zwykły silnik spalinowy to teoretyczny potencjał ogniwa JoeCell jest ogromny. Piszę teoretyczny potencjał, bo prymitywna metalowa bańka z ciecz± nie jest dostosowana do warunków np. zimowych czy terenowych, czyli nie jest to technologia do zastosowania "od zaraz".

    Kiedy¶ mała firma zaczęła sprzedawać SPRAWDZONE, DZIAŁAJˇCE I Z GWARANCJˇ elementy elektroniczne kalkulatorów - i co z tego wynikło? M±drzy naukowcy pomy¶leli i tanie komputery PC s± teraz dostępne wszędzie.

    Podstawow± rol± domen typu http://joecell powinno być nakłonienie posiadaczy działaj±cych ogniw JoeCell, oraz ludzi oficjalnie znanych z internetu i publikacji prasowych tj. Bill'a Williams'a, Peter'a Stevens'a, Alex'a Schiffer'a czy ostatnio Stephen'a Jones'a, do rzetelnego i obiektywnego czyli diagnostycznego potwierdzenia faktu zasilania silników spalinowych za pomoc± JoeCell, z pożytkiem dla wszystkich zainteresowanych, na przekór opornym koncernom i naukowcom.

    Je¶li kto¶ twierdzi, że ukrywa się bo jest prze¶ladowany to nie publikuje o sobie filmów w internecie - każdy z wymienionych "ojców ogniwa" jest przecież znany z twarzy i nazwiska - do poszukiwań czy listu gończego wystarcza zwykle zdjęcie i nazwisko. Peter Stevens organizuje nawet wykłady "Joe Cell Seminarium" czyli bał się kiedy¶, ale od lipca 2006 przestał się już bać i jest skłonny poddać publicznej weryfikacji silnik zasilany przez JoeCell. Stephen Jones też chętnie to zrobi, by poznać co faktycznie napędza jego silnik.

    Absolutnie nie twierdzę, że to tylko czysta iluzja, wręcz jestem pewien, że bez najmniejszego problemu można wiarygodnie potwierdzić realno¶ć zasilania silnika spalinowego wył±cznie za pomoc± ogniwa JoeCell. Na tym forum nikt jak dotychczas nie może tego zrobić, bo nie ma jakiego¶ ogniwa zdolnego zasilać silnik, st±d ten apel do jego twórców i prekursorów tej nowej technologii.

    Edytowany przez: magin, w: 2009/07/15 08:28
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    neewton
    Użytkownik

    Platinum Boarder
    Posty: 112
    graphgraph
     
    Odp: - 2009/07/15 16:47 Ale¶ mi pocisn±ł normalnie. Już milknę skoro tego tak wymagasz.
    Inni też niech nic tu nie pisz±, szkoda waszego wysiłku ...
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    mirekPoznan
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp: - 2009/07/18 20:20 zdumiewa mnie Twoja postawa Panie magin to forum wła¶ciwie wyschło można nas wszystkich policzyć na jednej dłoni
    ale Ty je ci±gle odwiedzasz by przestrzec przed budow± , (jaki masz w tym interes ???).
    W innym przypadku By¶ starał się pomóc ale niestety nie,za to czytam że starasz się obrazić neewtona który stara się pokazać inn± drogę inne my¶lenie.
    Wygl±da na to ze do ogniwa podeszłe¶ jak do zwykłego elektrolizera HHO albo nigdy go nie zbudowałe¶.

    CYTAT:"Ot i ostatnia rada: pozwól m±drzejszym "ojcom ogniwa" zabrać głos, miast wciskać się między wódkę a zak±skę."
    no Panie magin przeszedł Pan sam siebie założę się ze neewton ci nie odpowie bo nie warto.
    Czy mam my¶leć ze tym ojcem ogniwa jeste¶ TY ? je¶li tak to zdecydowanie jeste¶ w tej materii bezpłodny .Może zmień swuj w±tek z
    "Zwody taktyczne" w opisach "JoeCell" na:
    tego nikt nie zrobi mimo iż to działa a komu się uda to trzeba go obrażać bo przecież darmowej energii ponoć nie ma.
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    magin
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp: - 2009/07/18 21:32

    Edytowany przez: magin, w: 2009/07/18 21:34
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    magin
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp: - 2009/07/18 21:33 Temat tego wątku jest taki jaki jest - trzeba go tylko zrozumieć. Jeśli wszystko w opisach JoeCell jest jasne i klarowne - to gdzie naiwni macie te działające ogniwa. Sami wykończyliście to forum bajerami typu "ale to inna energia" na wszelkie logiczne wypowiedzi na temat pracy silnika, przemian termodynamicznych czy elektrolizy. "Ojców ogniwa" wymieniłem z imienia i nazwiska - przestańcie mi pociskać wasze paranoje typu mamy ale nie pokażemy - im mniej wiemy tym głośniej bredzimy. Inne fora typu JoeCell są bardziej otwarte na wiedzę niż powtarzanie samodzielnie nieprzemyślanych bełkotów logicznych. Może to wina Admina – dostał na forum wielokrotnie za zbytnie faworyzowanie lekko ujmując – dziecięcej naiwności lub cwaniactwa.

    Podstawową tezę o realności ogniwa JoeCell mogą potwierdzić obiektywne diagnostyki silników - wedle opisów „ojcowie” do 2006 odpalili po 80 silników na łebka. Pozwólcie im to przetłumaczyć i przeczytać – bez urazy, ale to do nich kierowany jest poniższy tekst.

    =====================================================

    Ogniwo JoeCell istnieje i jest opisane, ale jego praktyczne zastosowanie jest niepotwierdzone empirycznie aparaturą diagnostyczną powszechnie uznaną za obiektywną i wiarygodną naukowo. Obiektywne potwierdzenie faktu zasilania silnika spalinowego wyłącznie przez ogniwo JoeCell będzie poważnie potraktowane przez naukowców i poddane próbie naukowej analizy i wyjaśnienia. Naukowcy to też ludzie dajmy im szansę zobaczenia wiarygodnych i obiektywnych wyników pomiarów choćby tylko samego silnika.

    Ciekawe co chce osiągnąć Bill Williams od lat unikając zweryfikowania JoeCell choćby tak przecież prostą i ogólnie dostępną metodą jak diagnostyka pracującego silnika? Może ma w tym jakiś ukryty interes. Budowa własnego JoeCell jest sporą inwestycją bez żadnych gwarancji - rośnie spekulacyjny handel rurkami bez żadnych atestów i gwarancji, a technologia jest najwyraźniej oficjalnie ignorowana przez koncerny motoryzacyjne. Nabywcy ogniw zakupionych przez internet milczą, prawdopodobnie kryjąc zawód z bezsensownego wydania całkiem sporych pieniędzy. Przypuszczam, że prawie każdy właściciel warsztatu samochodowego, z czysto zawodowej ciekawości nawet bezpłatnie, wykona diagnostykę silnika zasilanego ogniwem JoeCell na zasadzie "BlackBox" tzn. badanie tylko silnika bez ingerowania w budowę i zasadę działania samego ogniwa. Do badania ludzi kompetentny jest lekarz, do badania silnika kompetentny jest specjalnie w tym celu wyszkolony diagnosta. Podstawowe badanie diagnostyczne powinno stwierdzić brak zasilania innym paliwem, sposób podłączenia ogniwa, test dynamiki pracy silnika oraz konwencjonalną analizę spalin. Tak zgromadzona i zamieszczana w internecie dokumentacja z diagnostyk wykonanych w różnych krajach pozwoli skutecznie przebić barierę mitów i wątpliwości dając podstawę do analizy oraz inwestowania w tę technologię. Ciekawe czy analiza spalin silnika zasilanego ogniwem z JoeCell wykaże CO2 ? Jeśli wystarczy zwykły silnik spalinowy to teoretyczny potencjał ogniwa JoeCell jest ogromny. Piszę teoretyczny potencjał, bo prymitywna metalowa bańka z cieczą nie jest dostosowana do warunków np. zimowych czy terenowych, czyli nie jest to technologia do zastosowania "od zaraz".

    Kiedyś mała firma zaczęła sprzedawać SPRAWDZONE, DZIAŁAJĄCE I Z GWARANCJĄ elementy elektroniczne kalkulatorów - i co z tego wynikło? Mądrzy naukowcy pomyśleli i tanie komputery PC są teraz dostępne wszędzie.

    Podstawową rolą domen typu http://joecell powinno być nakłonienie posiadaczy działających ogniw JoeCell, oraz ludzi oficjalnie znanych z internetu i publikacji prasowych tj. Bill'a Williams'a, Peter'a Stevens'a, Alex'a Schiffer'a czy ostatnio Stephen'a Jones'a, do rzetelnego i obiektywnego czyli diagnostycznego potwierdzenia faktu zasilania silników spalinowych za pomocą JoeCell, z pożytkiem dla wszystkich zainteresowanych, na przekór opornym koncernom i naukowcom.

    Jeśli ktoś twierdzi, że ukrywa się bo jest prześladowany to nie publikuje o sobie filmów w internecie - każdy z wymienionych "ojców ogniwa" jest przecież znany z twarzy i nazwiska - do poszukiwań czy listu gończego wystarcza zwykle zdjęcie i nazwisko. Peter Stevens organizuje nawet wykłady "Joe Cell Seminarium" czyli bał się kiedyś, ale od lipca 2006 przestał się już bać i jest skłonny poddać publicznej weryfikacji silnik zasilany przez JoeCell. Stephen Jones też chętnie to zrobi, by poznać co faktycznie napędza jego silnik.

    Absolutnie nie twierdzę, że to tylko czysta iluzja, wręcz jestem pewien, że bez najmniejszego problemu można wiarygodnie potwierdzić realność zasilania silnika spalinowego wyłącznie za pomocą ogniwa JoeCell. Na tym forum nikt jak dotychczas nie może tego zrobić, bo nie ma jakiegoś ogniwa zdolnego zasilać silnik, stąd ten apel do jego twórców i prekursorów tej nowej technologii.
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    neewton
    Użytkownik

    Platinum Boarder
    Posty: 112
    graphgraph
     
    Odp: - 2009/08/30 11:38 Oto moje zwody taktyczne
    Silniczek 4 cylindry 1,6 MPI benzyna oczywi¶cie
    1 kabelek wysokiego aktywny, 3 pozostałe odł±czone niżej filmiki
    #1: http://www.youtube.com/watch?v=kbNYJcT4-rw
    #2: http://www.youtube.com/watch?v=iYFMtIyhTKw
    Pan Magin nadal nic nie pokazuje z własnej produkcji, heheh sam jest zwodem taktycznym
    Panie Admin może jakie¶ słowo otuchy, miesi±ce mijaj± a od Pana też zero info
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    pionowy
    Go¶ć

    Fresh Boarder
    Posty: 0
    graphgraph
     
    Odp: - 2009/09/15 08:53 trochę nie bardzo rozumię neewton co chciałem pokazać przez te filmiki, jeżeli to że silnik potrafi chodzić na jednym cylindrze bez ogniwa Joego to ja również potwierdzam ten fakt, właśńie ostatnio nie wiem co , czy moduł czy może kale wysokiego napięcia mam wadliwe ale silnik w moim palio 1.6 16v zaczał mi wydawać właśnie takie odgłosy jak twoja oktawia, i zupełnie nie miał mocy, zaczołem więc szukać przyczyny i odłączałem po kolei wszystkie przewody od modułu i silnik pracował aż po odłączeniu ostatniego, po zmianie kolejności (zacząłem tym razem od ostatnio sprawdzanego przewodu) silnik zgasł po odłaczeniu pierwszego przewodu. Wiec jest to dowód na to że silnik może tak pracować bez ogniwa joego, chyba że w jakiś cudowny spposób ( w niewiadomy)
    silnik został naładowany orgonem ale nie przypuszczam. Musze powiedzieć że nie pisze tych słów aby koniecznie obalić teori orgonu, bo gdy trafiłem na tę stronę byłem bardzo pozytywnie do niej nastawiony, jednakże przeglądając to forum i patrząc na daty wypowiedzi i jak to forum umiera skłaniam sie do stwierdzenia że to chyba jednak jakaś ściema (a naprawdę chciałbym wierzyć inaczej i dałem tej metodzie kredyt zaufania), skoro wynalazcom ogniwa tak zależy na jego rozpowszechnieniu dlaczego nic w tym względzie się nie dzieje, nawet tak optymistyczny Kawasaki nagle zamilkł, jakby mu język wyrwali, (palce połamali aby nie klikał na klawiaturze) może należałoby go znaleść w realu (nie piszę o supermarkecie, choć może to być dobre miejsce na spotkanie)
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
    neewton
    Użytkownik

    Platinum Boarder
    Posty: 112
    graphgraph
     
    Odp: - 2011/08/09 13:39 Szanowny Pionowy to nie takie proste zrozumieć istotę ogniwa i energii orgonu. Co do silnika na 1 ¶wiecy, dużo aut będzie pracowało na wolnych obrotach daj±c rade. Postaraj się wkręcić na obroty silnik żeby nie zgasł. U nas szedł do 3,5 tys RPM. Co do innych rzeczy polecam ciemny filmik u mnie. Uważam że poł±czenie odpowiedniej elektrolizy z energi± ogniwa powinno dać radę. Bez testów niestety nic nie stwierdzimy.
      Administrator wył±czył możliwo¶ć wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
     



    PageRank