rzepak
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
NIE RÓBCIE TEGO OGNIWA !!! [ostrzeżenie !!! ] - 2008/03/23 12:30
Witam Siedzę w temacie ogniwa Joego już ponad rok i z czystym sumieniem moge każdemu szczerze powiedzieć:
NIE RÓBCIE TEGO OGNIWA BO NIE WARTO !!!!
Z praktycznego punktu widzenia jest to: - strata czasu i pieniędzy - nawet jak zrobisz działające ogniwo to i tak nigdy nie będzie ono stabilne o czym pisał sam Joe i będzie się zdarzało że będziesz miał takie skoki prędkości obrotowej silnika że stanie się to niebezpieczne a wogóle ogniwo w każdej chwili przestanie działać ! - nie nadaje się do pracy w zimie ani na wiosnę i w czasie jesieni bo ogniwo zamarza - silnik w czasie pracy jest zimny - nie ma żadnego ogrzewania wnetrza kabiny - ogniwo może popalić nam wszystko co jest w aucie - nie działa komórka i radio - promieniowanie ogniwa często powoduje ból głowy i szumy w uszach ( tą wypowiedż często można było też spotkać na zagranicznych forach) - można zapomnieć o działającym ogniwie jeżdząc pod liniami wysokiego napięcia
To co opisałem powyżej pochodzi z wypowiedzi Joego oraz innych użytkowników którzy zbudowali ogniwo.
Ja "bawiłem" się w to rok, czytałem różne rzeczy także na forach zagranicznych i jescze raz mówię: NIE WARTO.
Każdy kto chce tanio jeździć lepiej niech sobie zwyczajnie daruje to bo straci tylko czas i kasę !
pozdrawiam
Edytowany przez: rzepak, w: 2008/03/23 12:31
|
|
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników. |
wbiz
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
Odp:NIE RÓBCIE TEGO OGNIWA !!! [ostrzeżenie !!! ] - 2008/04/01 18:29
rece opadaja
|
|
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników. |
gambolo
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
Odp:NIE RÓBCIE TEGO OGNIWA !!! [ostrzeżenie !!! ] - 2008/04/02 09:29
nie robie, gdyz ...
ale  ale co za problem jak sie komus uda zrobic ogniowo, wstawic do piwnicy silnik z ogniwem, podpiac prądnice i wykorzystac darmowy prąd do: - ladowania klimatyzcji w piwnicy - podpiecia do instalcji elekrycznej domu - prad, ogrzewanie za free - ladowania akumulatorow ktore moglyby napedzac twoj samochod, itp...
trzeba patrzec szerzej na zastosowanie
|
|
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników. |
rzepak
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
Odp:NIE RÓBCIE TEGO OGNIWA !!! [ostrzeżenie !!! ] - 2008/04/02 14:10
gambolo napisał: nie robie, gdyz ...
ale  ale co za problem jak sie komus uda zrobic ogniowo, wstawic do piwnicy silnik z ogniwem, podpiac prądnice i wykorzystac darmowy prąd do: - ladowania klimatyzcji w piwnicy - podpiecia do instalcji elekrycznej domu - prad, ogrzewanie za free - ladowania akumulatorow ktore moglyby napedzac twoj samochod, itp...
trzeba patrzec szerzej na zastosowanie
z tego co wiem to ogniwo słabo działa lub wogóle przy obecności prądnicy/alternatora
|
|
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników. |
gambolo
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
Odp:NIE RÓBCIE TEGO OGNIWA !!! [ostrzeżenie !!! ] - 2008/04/07 11:04
rurka do przekazania oregonu chyab moze byc dowolnie dluga
|
|
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników. |
Dadas
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
Odp:NIE RÓBCIE TEGO OGNIWA !!! [ostrzeżenie !!! ] - 2008/04/16 23:21
Rzepak, weź skocz na piwo albo co!!! Albo walnij się w łeb i to solidnie!
Jesteś ignorant i nieudacznik i nic więcej na ten temat.
Ja teraz poważnie wziąłem się za tłumaczenie poradnika Alexa Schiffera i mogę stwierdzić, że to co piszesz to wierutne bzdury zawiedzionego nieudacznika, ignoranta, fotelowego "eksperta", ślepca wskazującego drogę innym ślepcom.
Dobrze skonstruowane i prawidłowo naładowane ogniwo o dużej szczelności i wykonane według wszystkich zasad podanych przez praktyków - tych, co na nim jeżdżą od lat - będzie działało w prawie każdych warunkach, bo naładowane orgonem nie będzie zależne o czynników zewnętrznych.
To co ty wypisujesz o ogniwie JC jest prawdą tylko dla źle i niesystematycznie wykonanych ogniw, które też odpalą silnik, ale są nieszczelne z wielu powodów, o których Alex pisze. I takie źle i nie według zasad wykonane ogniwa będą kapryśne i zależne od występowania lub braku orgonu w danym miejscu, bo są nieszczelne i orgon z nich wycieka.
Konstrukcja ogniwa JC to nie takie sobie ot coś! To też wymaga wiedzy. Nie wystarczy złożyć kilka cylindrów, zalać je wodą i podłączyć prąd. Wiąże się z tym masę szczegółów, o których Alex Schiffer pisze dokładnie i wyjaśnia dlaczego tak, a nie inaczej, chociaż inaczej też można, ale wiąże się to z tym a tym.
Ucz się "baranku" a nie strasz ludzi, bo tobie nie wyszło bo się rok czasu tym zajmowałeś. Niektórzy się tym zajmują nie rok, ale 10 - 15 lat i to na poważnie.
Nie próbuj "zbawiać" innych. Jeżeli, jak piszesz "bawiłeś się" w to, to nie dziw, że ci sie nie udało. Dobrze, że sobie krzywdy nie zrobiłeś!
A jak ci zimą zimno w samochodzie to se podłącz grzałkę elektryczną z akumulatora albo podłącz do silnka dodatkowy generator albo taka lepszą klimę, co to też i grzeje. Ogniowo napędzi silnik a reszta już dalej pójdzie gładko.
Jeszcze raz, Rzepak, jak sie już za coś bierzesz, to sie nie baw tylko podchodź do tego poważnie, fachowo i profesjonalnie, albo wogóle do tego nie podchodź i nie próbuj decydować za innych!
Edytowany przez: Dadas, w: 2008/04/17 00:14
|
|
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników. |
Dadas
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
Odp:NIE RÓBCIE TEGO OGNIWA !!! [ostrzeżenie !!! ] - 2008/04/16 23:45
Rzepak, to dla ciebie, ode mnie: Cytat z Alexa Schiffera, Rozdział 4, Teoretyczne warunki
"Czy jesteśmy na właściwym torze z naszym ogniwem JC? Do czego byśmy dążyli w konstrukcji idealnego akumulatora energii? Czy istnieje może lepsza droga? Może jedziemy złym torem? Na tym etapie warto by się zastanowić nad parametrami konstrukcyjnymi ostatecznego źródła energii. W końcu, po co marnować czas na ogniwo JC, jeżeli istnieje „lepszy” sposób otrzymywania energii? Lepszy to znaczy tańszy, mniej złożony, mniej zanieczyszczający, mniej destruktywny, bardziej trwały, itp. Gdy spojrzymy na cytat z Wiktora Schauberga: „ ... naturalne, ciche, proste i tanie... ” to mamy dobry punkt wyjścia. Przyjrzyjmy się krótkiej liście cech tego magicznego akumulatora i zobaczmy, czy jesteśmy na właściwym torze z ogniwem JC: - Ogniwo JC jest naturalne, ponieważ działa na energię życiodajną (orgon). -Jest jedynym naturalnym urządzeniem produkującym energię zrobionym przez człowieka, które dokonuje bezpośredniej przemiany energii z podstawowego źródła do odbiornika końcowego. Jako takie, wydaje się dostarczać „darmowej energii”, a więc jest czymś niemożliwym. Fakt ten stanowi ogromną przeszkodę dla tych, którzy nie rozumieją pojęcia „darmowa energia”. - Ogniwo JC jest ciche. Nie posiada żadnych części ruchomych. Panel słoneczny lub urządzenie Peltiera byłoby najbliższe pod względem dużej wydajności. - Ogniwo JC jest proste. Żadnych części ruchomych, zespół cylindrów i wody, już prościej chyba być nie może. - Ogniwo JC jest tanie. Oprócz kosztów budowy nie ma żadnych dalszych kosztów ani części zamiennych. - Ogniwo JC jest praktycznie wieczne. Jeżeli zbudujemy ogniwo z elementów używanych, to koszt całkowity powinien wynieść poniżej AUS $200,– - Gdy wykorzystujemy energię, która znajduje się w fazie fundamentalnej, tzn. energia ta nie może być rozbita na żadne inne składniki energii niższego poziomu, to nie otrzymujemy żadnych produktów wtórnych, a więc żadnych zanieczyszczeń. Ogniwo JC działa na życiodajnej energii orgonalnej, która jest fundamentalną siłą Wszechświata. Nie da się już zejść do bardziej podstawowych poziomów! - Każda siła pochodząca z procesów obrotowych, rozszerzalności i wybuchowych łączy się z stratami z powodu wytwarzania ciepła. Żadne urządzenie wytwarzające ciepło w wyniku działania nie może być uważane za wydajne źródło energii. Nie może też być urządzeniem „over unity”. Ogniwo JC działa na chłodno, tak jak zasilany z niego silnik. - Każda energia wyprodukowana za pomocą układu przenoszenia wiąże się ze stratami. W wypadku nuklearnej łodzi podwodnej, np. reaktor nuklearny wytwarza ciepło. Ciepło to jest wykorzystywane do tworzenia gorącej pary wodnej. Para napędza turbinę parową. Turbina parowa napędza generator prądu. Generator prądu napędza silnik elektryczny, który z kolei obraca śrubą napędową łodzi. Śruba obraca się w wodzie wytwarzając ciąg. Ciąg ten napędza łódź podwodną. Chyba sobie żartujecie! Nic dziwnego, że wyższe istoty tarzają się ze śmiechu patrząc na naszą „technologię”. Jakże to wszystko jest nie naturalne! Ogniwo JC przetwarza podstawową siłę życiodajną (orgon) w rozszerzalną siłę wielozadaniową w jednym kroku. Przepięknie proste! - Orgonu nie trzeba przechowywać ani przetwarzać. Jest to system na żądanie i z tego powodu nie potrzebna jest żadna infrastruktura do magazynowania, rozdzielania, transportowania, sprzedawania, itp. W odróżnieniu od benzyny, każdego tygodnia ma tę samą cenę (jest za darmo). Zdecydowanie nie jest to dobra wiadomość dla międzynarodowych koncernów naftowych. Moż właśnie dlatego nie nie używamy tej energii na codzień? :–( Podsumowując, powiedziałbym że (o ile się dobrze orientuję), ponieważ nie istnieje żadne alternatywne urządzenie produkujące energię, które mogłoby konkurować z ogniwem JC, to powinniśmy być na właściwym torze, jeżeli zbudujemy ogniwo działające na orgon. Proszę zauważyć, że ogniwo JC i jego konstrukcja posiada pewne ograniczenia i strony ujemne, zgodnie z tym, co już przeczytaliście i przeczytacie w następnych rozdziałach. Ponieważ nie żyjemy w idealnym świecie, nie jesteśmy idealni i ogniwo JC nie jest idealnym urządzeniem."
|
|
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników. |
Dadas
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
Odp:NIE RÓBCIE TEGO OGNIWA !!! [ostrzeżenie !!! ] - 2008/04/17 00:28
gambolo,
No nie. W idealnym rozwiązaniu ogniwo JC powinno się znajdować jak najbliżej silnika, a najlepiej bezpośrednio pod nim, co jest z oczywistych względów niemożliwe w samochodzie. Dlatego stosuje się różne rozwiązania kompromisowe, np. z rurką.
Ogniwo JC to tylko bardzo prosta wersja ogniwa orgonowego, możliwa do wykonania dla zwykłego majsterkowicza.
Natomiast, do zastosowań stacjonarnych ustawienie ogniwa pod silnikiem i bardzo krótki łącznik jest jak najbardziej wykonalne.
Ale nie chodzi tu o rurkę.
Silnik do zastosowań stacjonarnych zasilany ogniwem JC nie potrzebuje tych wszystkich elektronicznych i elektrycznych gadżetów, które mogą zakłócać pracę ogniwa.
Musi być tylko akumulator i cewka zapłonowa. Nawet przewody iskrowe są zbędne, gdy silnik się naładuje orgonem.
Jeżeli generator miałby w jakiś sposób przeszkadzać ogniwu, to można sam generator umieścić w drugim pomieszczeniu i podłączyć za pomocą odpowiednio długiego wałka korbowego. Albo umieścić go gdzieś bliżej i odpowiednio odizolować przestrzeń odzielającą zespół ogniwo-silnik od generatora prądu.
Wszystkiego można się doczytać w poradniku eksperymentatora autorstwa Alexa Schiffera! Jeżeli nie jest to powiedziane wprost, to znajdziesz tam wystarczająco dużo informacji, żeby się samemu domyślić.
Polecam.
|
|
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników. |
rzepak
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
Odp:NIE RÓBCIE TEGO OGNIWA !!! [ostrzeżenie !!! ] - 2008/04/17 10:26
teraz poważnie wziąłem się za tłumaczenie poradnika Alexa Schiffera i mogę stwierdzić, że to co piszesz to wierutne bzdury zawiedzionego nieudacznika, ignoranta, fotelowego "eksperta", ślepca wskazującego drogę innym ślepcom.
W takim razie pokaż mi zaraz działające ogniwo które sam zbudowałeś bo inaczej to ja o Tobie pomyślę : fotelowy "ekspert"
Silnik do zastosowań stacjonarnych zasilany ogniwem JC nie potrzebuje tych wszystkich elektronicznych i elektrycznych gadżetów, które mogą zakłócać pracę ogniwa.
Musi być tylko akumulator i cewka zapłonowa. Nawet przewody iskrowe są zbędne, gdy silnik się naładuje orgonem.
Chyba wiesz o tym że odłączając akumulator uszkodzisz alternator a bez alternatora nie naładujesz akumulatora który zasili cewkę zapłonową.
Po co Ci sama cewka zapłonowa jak nie ma przewodów wysokiego napięcia ?
Musisz też wiedzieć że żeby wytworzyć prąd musisz podpiąc do takiego silnika prądnicę która jest iczym innym jak dużym alternatorem który wokół siebie duzo wieksze pole niż alternator samochodowy.
Proszę zauważyć, że ogniwo JC i jego konstrukcja posiada pewne ograniczenia i strony ujemne, zgodnie z tym, co już przeczytaliście i przeczytacie w następnych rozdziałach. Ponieważ nie żyjemy w idealnym świecie, nie jesteśmy idealni i ogniwo JC nie jest idealnym urządzeniem
myślę że to również wziąłeś sobie do serca
|
|
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników. |
Dadas
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
Odp:NIE RÓBCIE TEGO OGNIWA !!! [ostrzeżenie !!! ] - 2008/04/17 19:14
Szanowny Panie Rzepak,
Odp. 1) Nie jestem wogóle ekspertem do ogniwa JC, nie podaję się za takiego i nigdy nie twierdziłem, ani nie twierdzę, że jestem ekspertem od ogniwa JC.
Wyjaśnię ci po kolei:
- Ekspertem od ogniwa JC jest Alex Schiffer. No i oczywiście Joe Jakbygoniezwał.
- Ja jestem ekspertem od języka angielskiego.
- Tłumaczę poradnik napisany przez eksperta w dziedzinie konstrukcji ogniwa JC.
- Cytuję słowa eksperta od ogniwa JC, Alexa Schiffera, który zbudował dziesiątki takich ogniw, zarówno dla siebie, jak i dla innych.
- Powtarzam słowa i myśli ekspertów od ogniwa JC.
A jeżeli wystarczająco długo wytrzymasz, to pokażę ci działajace ogniwo JC, ale jeszcze nie teraz.
Odp.2) Ja nic nie napisałem o odłączaniu akumulatora.
Napisałem: "Silnik do zastosowań stacjonarnych zasilany ogniwem JC nie potrzebuje tych wszystkich elektronicznych i elektrycznych gadżetów, które mogą zakłócać pracę ogniwa.
Musi być tylko akumulator i cewka zapłonowa. Nawet przewody iskrowe są zbędne, gdy silnik się naładuje orgonem."
To co napisałem jest także cytowaniem słów eksperta od ogniwa JC. Joe twierdzi, że gdy silnik się naładuje orgonem, to można nawet odłączyć przewody iskrowe, a silnik będzie pracował, dopóki będzie sprawny rozdzielacz i cewka.
Nikt nie twierdzi, ani ja, ani Joe, ani Alex, że można odłączyć akumulator. Jest oczywiste, że akumulator jest potrzebny, żeby pracowała cewka wysokiego napięcia - w tej dziedzinie mówię jako ekspert, ponieważ posiadam dyplom technika - elektronika i sporo doświadczenia zawodowego, a i sam kilka cewek i rozruszników rozebrałem i złożyłem z powrotem.
Joe twierdzi, że cewka musi być i rozdzielacz też. Najwyraźniej orgon jako paliwo silnikowe potrzebuje tego. Ja z tym nie dyskutuję. Tylko cytuję ekspertów.
Właśnie czytaj, bo widzę że znowu nie czytasz. Napisałem:"Jeżeli generator miałby w jakiś sposób przeszkadzać ogniwu, to można sam generator umieścić w drugim pomieszczeniu i podłączyć za pomocą odpowiednio długiego wałka korbowego. Albo umieścić go gdzieś bliżej i odpowiednio odizolować przestrzeń odzielającą zespół ogniwo-silnik od generatora prądu."
Powtarzam, jestem z zawodu technikiem-elektronikiem i nie tobie Rzepak mnie uczyć o takich rzeczach. Jeżdżę obecnie moim 10 samochodem, a miałem: VW Garbus x2, F125P, F126P, AUDI80, AUDI100, VW Golf, Ford Fiesta, Skoda 1000 MB, OPEL OMEGA B - tak nie zupełnie po kolei. A jeździłem też różnymi innymi nie swoimi pojazdami i trochę przy nich dłubałem, włącznie z samodzielnie przeprowadzonym remontem kapitalnym silnika z Garbusa.
Odp.3) To jest oczywiste, że nie ma rzeczy idealnych. Człowiek sam w sobie posiada ograniczenia. Mój znajomy parę miesięcy temu kupił nowe auto z salonu. Nie byle jakie auto, tylko takie co to albo to, albo nic. Przyjechał z salonu ok. 150km na wieś po żonę, bo mieli wracać do Wa-wy następnego dnia. No i jak wyłączył silnik, to już go nie odpalił. Musiał serwis na lawecie z powrotem do warsztatu auto wieźć. Więc co w tym dziwnego, że ogniwo JC nie jest idealne? Co w tym takiego nienormalnego, albo strasznego?
Samo życie jest nie idealne i niezdrowe.
Życie to najbardziej śmiertelna choroba zakaźna przekazywana drogą płciową!
Teoretycznie i statystycznie to fakt - z powodu życia umiera 100% ludzi. Z powodu innych chorób znacznie mniej.
Tak twierdzą niektórzy.
Więc podtrzymuję, Rzepaku, wszystko to co wcześniej napisałem.
Twój ruch.
|
|
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników. |
rzepak
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
Odp:NIE RÓBCIE TEGO OGNIWA !!! [ostrzeżenie !!! ] - 2008/04/18 10:37
Powtarzam słowa i myśli ekspertów od ogniwa JC.
Skoro z taką łatwością i tak szybko sobie przyswoiłeś to co mówią Alex i Joe ( ja na to potrzebowałem kilku miesięcy bo wcześniej wziąłem to za bajkę) - to równie łatwo możesz się przestawić na głoszenie i tłumaczenie tekstu ludzi którzy zrobili water-car. Lepiej na tym wyjdziesz: nie stracisz czasu,energii ani pieniędzy i pewnie też zdrowia jak to będzie w przypadku ogniwa Joego.
Napisałem: "Silnik do zastosowań stacjonarnych zasilany ogniwem JC nie potrzebuje tych wszystkich elektronicznych i elektrycznych gadżetów, które mogą zakłócać pracę ogniwa.
Musi być tylko akumulator i cewka zapłonowa. Nawet przewody iskrowe są zbędne, gdy silnik się naładuje orgonem."
To co napisałem jest także cytowaniem słów eksperta od ogniwa JC. Joe twierdzi, że gdy silnik się naładuje orgonem, to można nawet odłączyć przewody iskrowe, a silnik będzie pracował, dopóki będzie sprawny rozdzielacz i cewka.
Nastepnym razem pisz w cudzysłowach cytaty bo doczepiłem się o to co myślałem że sam napisałeś-z techniczego punktu widzenia byłoby to głupotą żeby zostawiać cewke i rozdzielacz a wywalić przewody WN.
Joe twierdzi, że cewka musi być i rozdzielacz też. Najwyraźniej orgon jako paliwo silnikowe potrzebuje tego. Ja z tym nie dyskutuję. Tylko cytuję ekspertów.
To pewnie też mógłyś zacytować Joego który twierdzi że jego auto lewitowało na wysokość kilku centymetrów. Skoro JOE (człowiek który odkrył ogniwo i w tym siedzi kilkanaście lat) nie potrafi sobie z tym poradzić to nie sądze żeby ani Ty ani ja ani ktokolwiek inny rozwiązał ten problem a problem jest duży bo wybraź sobie co by było gdyby auto zaczeło lewitować nagle na szybki łuku drogi. To był dla mnie też jeden z głównych powodów dla których zrezygnowałem z tego ogniwa.
Powtarzam, jestem z zawodu technikiem-elektronikiem i nie tobie Rzepak mnie uczyć o takich rzeczach. Jeżdżę obecnie moim 10 samochodem, a miałem: VW Garbus x2, F125P, F126P, AUDI80, AUDI100, VW Golf, Ford Fiesta, Skoda 1000 MB, OPEL OMEGA B - tak nie zupełnie po kolei. A jeździłem też różnymi innymi nie swoimi pojazdami i trochę przy nich dłubałem, włącznie z samodzielnie przeprowadzonym remontem kapitalnym silnika z Garbusa.
Jeśli chodzi o wykształcenie i zainteresowania to jakby nie patrzyć idziemy łeb w łeb 
Ja jednak się dziwię czemu tak się uparłeś na to ogniwo skoro są o wiele lepsze sposoby na alternatywne zasilanie silników. I co ważne bezpiecziejsze i bardziej sprawdzone i niezawodne jak ogniwo Joego.
Edytowany przez: rzepak, w: 2008/04/18 10:38
|
|
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników. |
Dadas
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
Odp:NIE RÓBCIE TEGO OGNIWA !!! [ostrzeżenie !!! ] - 2008/04/18 19:09
Skoro z taką łatwością i tak szybko sobie przyswoiłeś to co mówią Alex i Joe ( ja na to potrzebowałem kilku miesięcy bo wcześniej wziąłem to za bajkę) - to równie łatwo możesz się przestawić na głoszenie i tłumaczenie tekstu ludzi którzy zrobili water-car. Lepiej na tym wyjdziesz: nie stracisz czasu,energii ani pieniędzy i pewnie też zdrowia jak to będzie w przypadku ogniwa Joego.
To nie jest tak Rzepak. Widzisz, ja staram sie nie oceniać. Jeżeli coś mi "wpadło w oko", i mam chęć się tym zająć, to to robię. Z tych wszystkich "wynalazków" czy urządzeń tzw. "free energy" akurat najbardziej spodobało mi się Joe Cell. Ja troche bardziej niż inni ufam swojej intuicji. A ponieważ mi się to podoba, bo ma to sens. Wiesz, może dla ciebie nie ma to sensu, ale ja widzę w tym sens. Mało tego, ponieważ już teraz przygotowuję się do zimy, skupuję drewno i je rąbię, to przy tym rąbaniu naszła mnie myśl. Przecież jak się przyjżysz takiej ładnej kłodzie, takiej foremnej, ładnie i równo przeciętej, to kurcze jest ogniwo JC!
Co nie oznacza wcale, że nie zainteresuję się także i tym tematem, co mi go podsuwasz.
Nastepnym razem pisz w cudzysłowach cytaty bo doczepiłem się o to co myślałem że sam napisałeś-z techniczego punktu widzenia byłoby to głupotą żeby zostawiać cewke i rozdzielacz a wywalić przewody WN.
W cudzysłowach będę tylko pisał tekst przetłumaczony przeze mnie. W innym wypadku nie muszę ich używać. Ustawiam kontekst w moich wyjaśnieniach, a tobie już wcześniej wyjaśniałem, że nie jestem ekspertem od ogniwa JC i za takiego się nie podaję.
Teoretycznie, z punktu widzenia tradycyjnego zasilania silnika benzyną, to masz rację. Lecz ponieważ nie wiemy co tak naprawdę zasila silnik w wypadku ogniwa JC, ani czy iskra w tym wypadku jest do czegokolwiek potrzebna, to nie możemy twierdzić, że " ...byłoby to głupotą żeby zostawiać cewke i rozdzielacz a wywalić przewody WN."
Być może to co napędza silnik z ogniwa JC po osiągnięciu właściwej koncentracji potrzebuje tylko np. odpowiedniego impulsu pola elektromagnetycznego z cewki. Ale są to tylko dywagacje, zrówno moje, jak i twoje.
To pewnie też mógłyś zacytować Joego który twierdzi że jego auto lewitowało na wysokość kilku centymetrów. Skoro JOE (człowiek który odkrył ogniwo i w tym siedzi kilkanaście lat) nie potrafi sobie z tym poradzić to nie sądze żeby ani Ty ani ja ani ktokolwiek inny rozwiązał ten problem a problem jest duży bo wybraź sobie co by było gdyby auto zaczeło lewitować nagle na szybki łuku drogi. To był dla mnie też jeden z głównych powodów dla których zrezygnowałem z tego ogniwa.
Ty Rzepak jesteś przewrażliwiony. Czy słyszałeś, żeby komu innemu coś lewitowało z powodu Joe Cell? Jeżeli takie zjawisko rzeczywiście może występować, to na pewno nie przy takim prostym ogniwie, jakie jest proponowane na tym forum i przez Alexa i przez innych. Myślę, że Joe poszedł znacznie dalej i konstruował znacznie bardziej złożone ogniwa, ale o tym się pewnie nie dowiem. Śmiem mocno wątpić, w to że komuś uda się lewitować za pomocą tego prostego ogniwa JC.
A dla ciebie mam jeszcze jedno. Skoro jesteś taki wystraszony, czy używasz w domu gazu w kuchni?
Proszę odpowiedz mi na to pytanie.
Jeśli chodzi o wykształcenie i zainteresowania to jakby nie patrzyć idziemy łeb w łeb 
Miło mi, ale ja ciebie nie znam i nie wiem ile ty wiesz. Ty także nie znasz mnie. i nie wiesz przez co ja przeszedłem i ile wiedzy nie tylko teoretycznej lecz także praktycznej zdobyłem i w ilu dziedzinach.
Ja jednak się dziwię czemu tak się uparłeś na to ogniwo skoro są o wiele lepsze sposoby na alternatywne zasilanie silników. I co ważne bezpiecziejsze i bardziej sprawdzone i niezawodne jak ogniwo Joego.
Ja z kolei się dziwię, czemu ty się uparłeś zniechęcać ludzi i odradzać im budowanie ogniwa JC?
Każdy ma prawo robić to, co chce. Mamy wolną wolę, i jeżeli ktoś chce spróbować zbudować ogniwo JC, ma czas, chęci, zapał i trochę pieniędzy, to ja jestem za. Niech to robi. To naprawdę niczego nie zmieni. W większości wypadków i tak się zniechęcą, tak jak ty. Bo nie dadzą rady zrobić działającego ogniwa i będą twierdzić, że to nie działa. I owszem, dla nich to nie działa. Ale czy tym samym udowodnią, że ogniwo JC nie działa? NIE, NIE, NIE.
Udowodnią jedynie sobie, że nie umieli zbudowac działającego ogniwa. I tylko tyle. Tak jak ty SOBIE udowodniłeś, ale nie ŚWIATU.
Twoje czarne wizje opętania, sił nieczystych itp. na pewno nikogo nie zniechecą, a mogą jedynie zachęcić tego i tamtego. Bo skoro ten tak pisze, to coś w tym musi być, itp.
Czy tylko ludzie zajmujacy się ogniwem doznają opętania? NIE. Różni ludzi ze wszystkich dziedzin życia doznaja opętania, także i księża, tylko ty w swojej podświadomości masz zakodowany silny związek opętania z ogniwem i myslisz, że komuś pomożesz, ustrzeżesz go przed czymś, jak będziesz trąbił na forum.
Mnie martwi co innego.
Na tym forum ostanio widać tylko Dadasa i Rzepaka, i od czasu do czasu ktoś coś wspomni.
To chyba nie o to tutaj chodzi????
|
|
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników. |
Dolas
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
Odp:NIE RÓBCIE TEGO OGNIWA !!! [ostrzeżenie !!! ] - 2008/05/20 14:24
Dadas napisał: Rzepak, weź skocz na piwo albo co!!! Albo walnij się w łeb i to solidnie!
Jesteś ignorant i nieudacznik i nic więcej na ten temat.
Ja teraz poważnie wziąłem się za tłumaczenie poradnika Alexa Schiffera i mogę stwierdzić, że to co piszesz to wierutne bzdury zawiedzionego nieudacznika, ignoranta, fotelowego "eksperta", ślepca wskazującego drogę innym ślepcom.
Dobrze skonstruowane i prawidłowo naładowane ogniwo o dużej szczelności i wykonane według wszystkich zasad podanych przez praktyków - tych, co na nim jeżdżą od lat - będzie działało w prawie każdych warunkach, bo naładowane orgonem nie będzie zależne o czynników zewnętrznych.
To co ty wypisujesz o ogniwie JC jest prawdą tylko dla źle i niesystematycznie wykonanych ogniw, które też odpalą silnik, ale są nieszczelne z wielu powodów, o których Alex pisze. I takie źle i nie według zasad wykonane ogniwa będą kapryśne i zależne od występowania lub braku orgonu w danym miejscu, bo są nieszczelne i orgon z nich wycieka.
Konstrukcja ogniwa JC to nie takie sobie ot coś! To też wymaga wiedzy. Nie wystarczy złożyć kilka cylindrów, zalać je wodą i podłączyć prąd. Wiąże się z tym masę szczegółów, o których Alex Schiffer pisze dokładnie i wyjaśnia dlaczego tak, a nie inaczej, chociaż inaczej też można, ale wiąże się to z tym a tym.
Ucz się "baranku" a nie strasz ludzi, bo tobie nie wyszło bo się rok czasu tym zajmowałeś. Niektórzy się tym zajmują nie rok, ale 10 - 15 lat i to na poważnie.
Nie próbuj "zbawiać" innych. Jeżeli, jak piszesz "bawiłeś się" w to, to nie dziw, że ci sie nie udało. Dobrze, że sobie krzywdy nie zrobiłeś!
A jak ci zimą zimno w samochodzie to se podłącz grzałkę elektryczną z akumulatora albo podłącz do silnka dodatkowy generator albo taka lepszą klimę, co to też i grzeje. Ogniowo napędzi silnik a reszta już dalej pójdzie gładko.
Jeszcze raz, Rzepak, jak sie już za coś bierzesz, to sie nie baw tylko podchodź do tego poważnie, fachowo i profesjonalnie, albo wogóle do tego nie podchodź i nie próbuj decydować za innych!<br><br>Edytowany przez: Dadas, w: 2008/04/17 00:14
drogi DADASIE czy jak tam się nazywasz, na mój prosty rozum to ty jesteś NIEUDACZNIKIEM gdyż: -nigdy nie raczyłeś zbudować ogniwa(sam tak napisałeś) -jesteś teoretykiem (cała twoja wiedza opiera się na tekstach tego albo tamtego faceta). -agresja z jaką najeżdżasz na kogoś kto wyraża swoją opinie. wskazuję jedynie że masz jakieś zaburzenia(drażni cię że niektórzy tak jak RZEPAK i ja zbudowali to ogniwo i przetestowali,a ty nawet tego niepotrafisz zrobić).
pozdrawiam cię serdecznie po teoretykuj sobie jeszcze
|
|
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników. |
compaq
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
Odp:NIE RÓBCIE TEGO OGNIWA !!! [ostrzeżenie !!! ] - 2009/01/15 19:16
Witam coś niedobrego dzieje się na tym forum.Nawet poprawnie zalogować nie che . Jeśli chodzi o to ogniwo to kiedyś pisałem ,zanim wywalono wszystkich nie rejestrowanych, że też się w to bawiłem, i wielu moich znajomych. I powtarzam nikomu nic z tego nie wyszło .Nic poza odrobiną bąbelków wodoru i tlenu .No i straconego czasu ,oraz pieniędzy.Jak kto kolwiek śmie wmawiać że mu to działa ,to niech to pokarze. i udowodni. A nie pieprzy bzdur. Ja mam te wszystkie dostępne filmy, i dokumenty. I wiecie co. i nic. Na filmiku z Austrajli. Joe kręci swój samochód na 4 --5 tysiące obrotów . Bądz co badz silnik V6.A jedzie może z 70 km /godz . Co to za cudowna energia.Są dziesiątki innych wynalazków Którymi można by się zająć. Do dolas.Jeżeli jesteś specem od tłumaczenia, to czemu jak już inni zauważyli nie potrzeba kabli A cewka zapłonowa, i aparat jest potrzebny? Potem prądnicę lub generator można napędzać w innym pomieszczeniu. [wałem korbowym] .człowieku jesteś mechanik .I kierowca ,który zajeżdził aż tyle różnych samochodów. I nie rozróżniasz wału korbowego. Od wału napędowego??To o czym tutaj dyskutować. Zróbcie wreszcie to żeby zaczęło działać.Albo nie piepszcie bzdór. I nie puszczajcie piany na darmo. Bo i bicie piany, to też strata czasu, i drogocennej energji..
|
|
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników. |
Dolas
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
Odp:NIE RÓBCIE TEGO OGNIWA !!! [ostrzeżenie !!! ] - 2009/01/25 16:04
pomyliłeś mnie z kimś
|
|
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników. |
andrzej
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
Odp:NIE RÓBCIE TEGO OGNIWA !!! [ostrzeżenie !!! ] - 2009/01/29 20:16
Czy możecie napisać jakieś konkrety? porady?a nie obrzucać się błotem?. To nikomu nie pomoże
|
|
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników. |
|