dyziek
Gość
 Fresh Boarder
Posty: 0 |   |
|
Odp:Silnik - 2007/11/23 11:42
siemanko uzytkownik kawasaki odpalał ogara na celi. to jego odpowiedz na moje pytanie jak rozwiazał problem smarowania w tym 2 suwowym ogarku: ''zrobilem dodatkowy otworek w gaźniku 9przewiercony, dysza zrobiona z końcówki wkładu z długopisa i malutki zbiorniczek. także pod wplywem podcisnienia sam zasysa sobie olej. (patent zastosowałem wczesniej testujac ogarka na gazie LPG) A pomysl zostal zaczerpnięty z gaźnika mikuni." nastepnie zadalem nastepujace pytanie: hehehe dobre a ten olej spalał sie ?co sie z nim działo.czy tylko wyrzucany był w wydech?? odp kawasakiego: ''Wszyscy mówią że silnik na ogniwie joe'go pozostaje zimny, bo podobno nie zachodzi proces spalania. silnik z ogarka sie grzał,ale nie tak jak normalny silnik, wydawał cichszy dźwięk pracy podobny do pracy silnika na LPG. Olej był spalany a świeca pozostała czysta nieosmolona. Podejżewam że temperatura mogła sie brac z tarcia, które zawsze w jakimś stopniu wystepuje i co najwazniejsze w procesie spręzania (każdy kompresor sie nagrzewa a nie spala przeciez niczego!) Druga sprawa sprawdzałem skład gazów które dostają sie w pewnych ilościach do silnika, jeżeli podłaczmy bezpośrednio ogniwo joego do gaźnika (zamiast podgrzewania np) to mamy jak w banku że spalanie wystapi, bo wodór + tlen, iskra nadal jest więc tak czy siak to działa. Ja powiem tak, w tym niema żadnego diabła, dobrze skonstruowane, czyste, odpowiednio spolaryzowane cele, + proces ładowania ok 1 Amp. potem do ogniwa im iwęcej dajemy gazu tym większy prąd płynie, a efekt gazowania np był mocniejszy w aucie niż ogarku. Także kolega od harleya niech pamieta o zaizolowaniu celi od reszty motocykla i niech pamięta że cela musi byc pionowo wylotem w góre. Jestem pewien że ktoś kto wydla tyle pieniędyz na kupno gotowej celi wie jak ja naładowac i napewno zadziała. POZDRAWIAM.''
i ja rowniez pozdrawiam '
|